Gå til innhold
Hundesonen.no

Ozus bildedagbok - hverdagen med en liten polarrev


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det har skjedd noe her de siste ukene. Jeg har snakket et par ganger tidligere om at Ozu har forandret seg og redusert stresset etter chipen, noe som gjør passeringstreninger mye enklere. Men det

Jeg har en egen blogg hvor jeg oppdaterer jevnlig om Ozus utvikling og trening. Jeg drukner allerede bloggen og min egen Facebook-side i så mange bilder jeg våger, men har fortsatt flere til overs. Så

Posted Images

Så mange filmer du har lagt ut som jeg ikke har sett! Men nå har jeg sett de og dere er skikkelig flinke :)

Morsomt med mye film av trening også, det lærer man jo masse av!

Takk! Ja, det er gull å filme, har oppdaget mange "uvaner" på den måten. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I dag har vi trent ID-spor og gått det lengste sporet (så langt). Gikk ca 250m - kjempegøy!

Ozu hadde ingen problemer med å gå sporet, men han stoppet da han så figuranten (litt imponerende i seg selv da figuranten lå flere meter unna under kamoduk og ingen av oss så ham). Han ble skeptisk og måtte avlede, dempe og tøyse rundt noen minutter før han turde gå videre. Men da det viste seg at figuranten hadde kattemat på boks, så gikk det helt greit (og Ozu hang rundt beina på ham og tilbød atferder for godbiter lenge etterpå, så skepsisen gikk fort over).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...