Pajko Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Jeg skulle have været på arbejde i dag, men jeg vågende med meget ondt i hovedet, lidt feber og ondt i hovedet, så jeg ringede og meldte mig syg. Sov til kl. 10, og der var rimfrost på alt, da jeg stod op. Kl. 10 Kl. 11 lege Pajko og jeg i sofaen Kl. 12 tog vi en middagslur sammen. Pajko ligger med hovedet ind mod min numse Kl. 13 så jeg When Harry met Sally på tv og tjekkede sonen Kl. 14 spiste jeg lunsj. Vi fik medisterpølse på rugbrød. Kl. 15 tiggede Pajko om tur udenfor. Kl. 16 var vi på tur Kl. 17 gik solen ned Kl. 18 hyggede vi i sofaen Kl. 19 spiste vi aftensmad. Risengrød med kanel og smør Kl. 20 så vi første afsnit af julekalenderen Jul i Valhal Kl. næsten 21 var Pajko ude og nattisse i haven og det sneede Nu vil jeg i seng. Skal op og på arbejde i morgen.... Godnat! 5 Siter
Wednesday Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Haha, jeg måtte google numse Det ordet har jeg aldri hørt før! Fine bilder! 2 Siter
Pajko Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Haha, jeg måtte google numse Det ordet har jeg aldri hørt før! Fine bilder! Hvad siger man på norsk? Det har jeg glemt... Rumpe eller? Og tak.. Siter
Irenen Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Den lunsjen så skikkelig dansk ut og hehe Jeg klarer ikke å spise rugbrød, synes det smaker så surt. Men det kan jo hende at det finnes bedre rugbrød enn det vi hadde i bistroen på skolen i Danmark Så ut som Pajko satte pris på en hjemmedag 1 Siter
Wednesday Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Hvad siger man på norsk? Det har jeg glemt... Rumpe eller? Og tak.. Rumpe ja 1 Siter
Pajko Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Den lunsjen så skikkelig dansk ut og hehe Jeg klarer ikke å spise rugbrød, synes det smaker så surt. Men det kan jo hende at det finnes bedre rugbrød enn det vi hadde i bistroen på skolen i Danmark Så ut som Pajko satte pris på en hjemmedag Lunsjen er også meget dansk, sådan rigtig julemad Jeg elsker ikke rugbrød, men spiser det gerne til lunsj... Savnede det en gang i mellem da jeg boede i Panama og et par gange, da jeg boede i Norge, men jeg kan sagtens leve uden... Jeg satte ihvertfald pris på en hjemmedag, og Pajko nyder bare at jeg har tid til at være sammen med ham. Han er meget min hund , men jeg arbejder meget i øjeblikket... Siter
Pajko Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Rumpe ja Rumpe bruger næsten aldrig på dansk, men vi har ordet og det betyder det samme, som på norsk 1 Siter
pippin Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Grøøøøt! Fin dag da! Og yay for sne! 1 Siter
Pajko Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Grøøøøt! Fin dag da! Og yay for sne! Mega yay for sne! Vi har lige været ude igen, og nu er der hele 2 cm over det hele Siter
Ingvild Skrevet 1. Desember 2012 Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Det så ut som en skikkelig koselig dag, egentlig! Julelunsj og julemiddag! Nam nam. 1 Siter
Aslan Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Åh, Pajko er søt da Så ut som en fin dag. Savner Danmark når jeg leser dansk, koselig land det 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Desember 2012 Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Det så ut som en koselig dag, selvom formen ikke var på topp 1 Siter
Pajko Skrevet 2. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2012 Det så ut som en skikkelig koselig dag, egentlig! Julelunsj og julemiddag! Nam nam. Ja, det var jo 1. december Åh, Pajko er søt da Så ut som en fin dag. Savner Danmark når jeg leser dansk, koselig land det Tak... Det er morsomt, jeg savner Norge, når jeg læser norsk Det så ut som en koselig dag, selvom formen ikke var på topp Det var det også... og den gjorde godt, for form er helt fin i dag Siter
Recommended Posts