Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hva er vel bedre enn valpebilder på en torsdagsmorgen? :) (Bortsett fra valpekos, kanskje?)

Så på de første bildene jeg tok av udyret, og jammen var han søt, så jeg tenkte at disse må deles! Fra august 2011!

DSC_5746.jpg

6 uker gammel! Merkelig å se på dette bildet nå, da vi var på besøk hos oppdretteren og ikke helt hadde bestemt oss for hvilken guttebass vi ville ha :) I ettertid ser vi at det var et bra valg!

DSC_6040.jpg

8 uker og endelig hjemme :)

DSC_6057.jpg

DSC_6048.jpg

DSC_6074.jpg

Trøtt ^^

DSC_6089.jpg

DSC_6115.jpg

DSC_6128.jpg

DSC_6156.jpg

DSC_6174.jpg

• Like 3
Skrevet

Så hyggelige kommentarer :) Synes det er interessant å se hvor mye fargen endrer seg på de droplete fra de er valper til de blir voksne! Flere bilder, 11 uker gammel:

DSC_6237.jpg

DSC_6301.jpg

DSC_6329.jpg

DSC_6414.jpg

• Like 2
Skrevet

:heart: Hvor er han fin... Jeg har aldrig hørt om rasen før. Hvad bliver de brugt til?

Dette er en dunker, en av de tre norske støver-rasene :) Brukes hovedsaklig til harejakt, men noen bruker dem også til å jage rev! Lyng er harehund :)

• Like 1
Skrevet

Aww, så utrolig skjønn! :wub: Dunker er en herlig rase, har sjøl hatt et par av de tidligere. Gratulerer så mye med skjønningen! :D

Takk for det :P Hva brukte du dine til? Hadde vært interessant å høre :)

Skrevet

Takk for det :P Hva brukte du dine til? Hadde vært interessant å høre :)

Harejakt og kos egentlig bare. De prøvde seg litt på agility som hobby, og så var det et must hver vinter at de trakk akebrettet :P

Skrevet

Harejakt og kos egentlig bare. De prøvde seg litt på agility som hobby, og så var det et must hver vinter at de trakk akebrettet :P

Agility høres moro ut! Mulig det ikke er nok driv i Lyng, han er veldig bedagelig anlagt :P Får holde en pinne med pølse på snor foran, så går det kanskje fremover :P

Skrevet

Agility høres moro ut! Mulig det ikke er nok driv i Lyng, han er veldig bedagelig anlagt :P Får holde en pinne med pølse på snor foran, så går det kanskje fremover :P

for å si det sånn, du må nok "slepe" han med deg igjennom en bane ja, det går ikke så fort med disse dunkerne, med mindre det er en hare foran nesa deres :P

Skrevet

for å si det sånn, du må nok "slepe" han med deg igjennom en bane ja, det går ikke så fort med disse dunkerne, med mindre det er en hare foran nesa deres :P

Haha, sant nok! :lol: Men til gjengjeld veldig behagelige hunder!

Skrevet

Haha, sant nok! :lol: Men til gjengjeld veldig behagelige hunder!

ja, hunder du knapt merker man har, må nok definitivt ha en sånn en igjen gitt :)

• Like 1
Skrevet

Åh så utrolg fin han var! Da jeg var 9 år startet jeg jo passe nabo hunden som var en Finsk Støver. Etter han fikk de Dunker de har sin 3 nå som jeg jevnlig tar med på tur. Herlig rase med veldig bra gemytt;)

• Like 1