Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Masse flotte bilder! Ok at jeg sender dette bildet til eier av BIS hunden? :)

Ja det går fint :) Blir veldig glad da, at hvis de legger ut bildet at de nevner meg som fotograf. Hanne Nordskag :)

• Like 1
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blush edited. Her er forøvrig 3 av de tekniske arrangørene

Tok litt bilder jeg og.. Er noe rart med linsa, og den likte IKKE lyset i hallen i år.. Fatter ikke...! Doffeloffen! Klima! Malle Peeeen

Søteste Kairo ! <3 Han er indeed en Yodel'er! Han var bare tilskuer og støttekontakt fro broren sin Haki, som gjorde det veldig bra, og ble 4 bhk, samt var en del av vår oppdrettergruppe Oppd

Posted Images

Skrevet

Ja det går fint :) Blir veldig glad da, at hvis de legger ut bildet at de nevner meg som fotograf. Hanne Nordskag :)

Done :)

Og 2ne: Puddelsaken er nydelig!

• Like 1
Skrevet (endret)

Noen få bilder, har enda ikke sjekket alle jeg tok...

En søt, 10 år gammel, dame som elsket å krype oppi fanget mitt og få litt godis av tanten

basenji.JPG

Kamar :wub:

kamar.JPG

Oppdrettergruppe (tok mange bilder, men ikke alle ble bra). Edit: Og det er FIRE soniser med her :P

(der ser dere,ikke alle jeg kjenner igjen uten kobbel og hund i den andre enden ::teehe: )

kingwana4.JPG

Yodel og Mille

mille.JPG

Og disse to som jeg fikk kost masse med, for noen herlige hunder!

tib_mastiff1.JPG

Endret av Dratini
Skrevet

Oppdrettergruppe (tok mange bilder, men ikke alle ble bra). Og det er tre soniser med her :P

kingwana4.JPG

Ser 4 soniser på bildet jeg! :)

Flinke dere er å ta bilder alle sammen! :) Er ikke enkelt lys inne på utstillinger..

Skrevet

Ser 4 soniser på bildet jeg! :)

Flinke dere er å ta bilder alle sammen! :) Er ikke enkelt lys inne på utstillinger..

Da har jeg endret mitt innlegg ;)

Er ikke enkelt å ta bilder inne der, spesielt ikke med det objektivet jeg har. Men noen bilder har det da blitt ;)

Skrevet

Jeg kan jo dele de få passe brukbare bildene jeg tok i helgen :)

DSC_0176.jpg

DSC_0165.jpg

DSC_0130.jpg

DSC_0128.jpg

DSC_0123.jpg

DSC_0086.jpg

DSC_0083-1.jpg

DSC_0071.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0042.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0020.jpg

DSC_0014.jpg

Vår egen gullklump Cichla's Karras ble Norsk Juniorvinner :)

DSC_0022.jpg

DSC_0019.jpg

Søte gutten vår er veldig glad i sin oppdretter Anne Tove :heart: :

DSC_0006.jpg

• Like 4
Skrevet

Søteste Kairo ! <3 Han er indeed en Yodel'er! Han var bare tilskuer og støttekontakt fro broren sin Haki, som gjorde det veldig bra, og ble 4 bhk, samt var en del av vår oppdrettergruppe :D

15281_10151100257462693_469153208_n.jpg

Oppdrettergruppen vår som består av meg / Kamar, Kaja / Mille, Benedicte / Pim (Edit Jippi! God damn it. De SER ikke så like ut, men like søte inni hodet og med vifte med potefakter og like forelska i Kamar begge to... he he. Don't shoot me!) og Ingrid / Haki (BIR oppdretter. Samtlige hunder fikk klasseplassering og CK :)

Så fint bilde! Og jeg kalte Jippi for Pim konsekvent HELE dagen :lol: De har veldig lik personlighet de to :lol:

Skrevet

Oppdrettergruppe (tok mange bilder, men ikke alle ble bra). Edit: Og det er FIRE soniser med her :P

(der ser dere,ikke alle jeg kjenner igjen uten kobbel og hund i den andre enden : :teehe: )

kingwana4.JPG

Og en sonis utenfor ringen, uten hund :lol:

Pia, Smulebildene henne da? :P

Skrevet

Vil bare si at dersom noen sitter på fine bilder av BIG-2 gr 8 eller oppdrettergruppa med Flat vet jeg om 2 personer (nei, egentlig 5) personer som blir veldig lykkelige :)

Fine bilder tatt av sonisene, som vanlig :)

Skrevet (endret)

Og en sonis utenfor ringen, uten hund :lol:

Er vel 2 soniser uten hund som står utenfor ringen (eller er jeg helt på bærtur igjen???). Edit: og det ser ut som om jeg var det :P For det var tre soniser i ringen(?) og en utenfor.

Vil bare si at dersom noen sitter på fine bilder av BIG-2 gr 8 eller oppdrettergruppa med Flat vet jeg om 2 personer (nei, egentlig 5) personer som blir veldig lykkelige :)

Fine bilder tatt av sonisene, som vanlig :)

Koselig å treffe deg utenfor Basenji-ringen,selv om jeg kun kobler sonen-nick og skjeldent husker navn ;)

Endret av Dratini
Skrevet

Er vel 2 soniser uten hund som står utenfor ringen (eller er jeg helt på bærtur igjen???). Edit: og det ser ut som om jeg var det :P For det var tre soniser i ringen(?) og en utenfor.

Det er faktisk fem soniser på bildet, men den ene (utenfor ringen) er veldig lite aktiv :P

• Like 1
Skrevet

Det er faktisk fem soniser på bildet, men den ene (utenfor ringen) er veldig lite aktiv :P

Men da hadde jeg rett da jeg mente at det var to utenfor da :teehe: For jeg visste ikke at det var tre som var inne i ringen ;)

Skrevet

Alle inne i ringen er jo på sonen da.

Så moro da! Jeg vet jo ikke alltid hvem som er hvem ;)

Skrevet

Vi hadde lånt kamera, og testet ut på bretonene så vi skulle være klare til å ta bilde av munsterlenderne. Alle ble ikke bra, men her er iallefall en breton som var direkte sjokkert over at den andre tispa fikk rød sløyfe :o

post-11048-0-18965600-1354014828_thumb.j

• Like 4
Skrevet

Tok litt bilder jeg og.. Er noe rart med linsa, og den likte IKKE lyset i hallen i år.. Fatter ikke...!

*klippet mange fine bilder*

Peeeen

IMG_0618.jpg

*klippe flere fine bilder*

Mange fine bilder av flotte hunder som en ser på sonen, men dette var jo ei frøken jeg faktisk kjenner :-)