Taggen Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Har mellom 12 og 14 kilo med Husse Prima tørrfór jeg gir bort mot henting. Stor fórtønne 15kg følger med.. (rød) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Og hvor store er kulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Ja kjekt å vite hvor du bor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 21. November 2012 Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Vestby.... dersom opplysningene til venstre er riktige... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 21. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Jeg bor i Vestby ja.. Det står vel under profil bilde mitt vel :-) <------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 21. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2012 Kan lese om det her: http://www.norge.husse.com/produkter-til-hund/trrfr-hund/?product=144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Ikke i tapatalk ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Hvis du ikke får gitt det bort bør du legge ut en gies-bort annonse på finn.no. Gjorde det selv med 10kg RC og en fòrtønne, fikk 7 henvendelser på under 10 minutter og den var henta med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 22. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Hvis du ikke får gitt det bort bør du legge ut en gies-bort annonse på finn.no. Gjorde det selv med 10kg RC og en fòrtønne, fikk 7 henvendelser på under 10 minutter og den var henta med en gang. Ja blir vel til det vist ingen her inne vil ha det Kan kanskje frakte det til utsillinga I Lillestrøm til lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 Min min min min! Hvis ingen andre har hevd seg over den! Forer bikkja 50/50 tørrfor og vom, vommen er hovedfor, tørrforet er sånn knaske fra tid til annen, så hvilket merke er liksom ikke så alt for viktig så lenge det går ned og er spiselig Skal på dogs4all på lørdag og så Altså., hvis du kan ta med til lillestrøm da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 23. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Min min min min! Hvis ingen andre har hevd seg over den! Forer bikkja 50/50 tørrfor og vom, vommen er hovedfor, tørrforet er sånn knaske fra tid til annen, så hvilket merke er liksom ikke så alt for viktig så lenge det går ned og er spiselig Skal på dogs4all på lørdag og så Altså., hvis du kan ta med til lillestrøm da Den er grei, da er det ditt Jeg tar kontakt med deg i morgen, sånn at vi får avtalt tid å sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 23. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Har sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 24. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Da var fóret gitt bort AnnChristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Og bikkja har prøvesmakt og godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 24. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Og bikkja har prøvesmakt og godkjent! Så bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts