Gå til innhold
Hundesonen.no

Kickspark


Guest Ulla-Britt
 Share

Recommended Posts

post-3921-0-06301600-1358805065_thumb.jpJa synes det er litt merkelig jeg og, når det står at det følger med verktøy. Nå er det vel sånn at folk flest har slikt standardutstyr, men likevel...når de skriver det så får de værsågod å sende med. Har ventet på sparken siden i fjor faktisk. Jeg får ta en ekstra runde rundt pappesken jeg slengte utenfor i morgen, kaaaaan jo hende den ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail om at de tydeligvis hadde glemt å sende med riktig verktøy, fikk ikke med bruksanvisningen heller. Hva er de hakene foran til? Og hvorfor er det flere hull?

Har fått testet den ut nå, superartig :D Den er litt vanskeligere å styre enn en vanlig spark synes jeg, samt at jeg synes styret er pittelitt for lavt, men ellers er jeg veldig fornøyd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Fikk mail om at de tydeligvis hadde glemt å sende med riktig verktøy, fikk ikke med bruksanvisningen heller. Hva er de hakene foran til? Og hvorfor er det flere hull?

Har fått testet den ut nå, superartig :D Den er litt vanskeligere å styre enn en vanlig spark synes jeg, samt at jeg synes styret er pittelitt for lavt, men ellers er jeg veldig fornøyd.

Mhm jeg så først det med flere hull som på bildet jeg postet over som noe nytt, sikkert for å kunne flytte styret etter størrelse / bruk? Min har ikke sånn.

Hakene foran er til å huke på skia så den oransje over er faktisk feil montert..

Jeg og syns min max er noe lav, jeg er 1.88. Ser ut som det ligger noe video og bruksanvisning her: http://www.kickbike.com/index.php?mid=93 nederst.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så da skal den bøyetingen foran stå slik den gjør på min da (den var allerede slik). Da kan man sikkert snu den for å få høyere klarering eller noe da, hvis man ikke har på skiene? Nå irriterer det meg skikkelig at bruksanvisningen ble glemt, og det irriterer meg enda mer at de ikke har tilbudt seg å ettersende, når de selv har innrømmet feilen! Den videoen viste bare hvordan jeg allerede har gjort det, den sa ikke noe om de ekstra hullene og hakegreiene og sånn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Ok, så da skal den bøyetingen foran stå slik den gjør på min da (den var allerede slik). Da kan man sikkert snu den for å få høyere klarering eller noe da, hvis man ikke har på skiene?

Mye mulig, jeg syns det bare ser "feil" ut.

Nå irriterer det meg skikkelig at bruksanvisningen ble glemt, og det irriterer meg enda mer at de ikke har tilbudt seg å ettersende, når de selv har innrømmet feilen! Den videoen viste bare hvordan jeg allerede har gjort det, den sa ikke noe om de ekstra hullene og hakegreiene og sånn :/

Mhm nei. ligger bilde der også, sannsynligvis det samme de ev sender deg. Hvem hull tenker du på, det 3dje på meiene som på bildet av den oransje over? Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den så jeg, og hvis det bare er den de sender trenger de jo ikke gjøre det nei :P Vanskelig å se hvor de hakene er her, men skulle tro de står feil på min da, uten at jeg har prøvd å feste på skiene enda, er så hardpakket snø der vi kjører nå. Men litt rart om de sender den feilskrudd og da, for skruene var jo festet uten at jeg trengte stramme på dem der. Skal ta et bilde av de overflødige hullene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaargh! Nå er jeg skikkelig irritert! Hvordan i ******* får man på de ***** skiene? Har strevd i 20 minutter nå, men det er jo helt umulig å presse meiene inn i de sprekkene, de glir jo bare av med en gang? Bruksanvisningen fikk det jo til å se rimelig enkelt ut, bare å presse ned liksom. Jadda. Noen lure triks? Nå har det nettopp snødd masse her, så skulle teste dem ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Hehe du trenger en mann.. :lol: Hvis du får de litt på kan du bare stå på meiene og klemme de på?

Skal da være greit det.. Mine var litt harde men er blitt veldig løse etterhvert så nå må jeg teipe de.. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men nå har jeg iallefall verktøy selv, så ikke like hjelpesløs lenger i det minste :lol:

Fikk på en litt, men den falt av igjen med en gang. Har snudd sparken opp ned og prøvd å presse dem på, men jeg er visst for svak til det :P

Jaja... i morgen er vel veiene måkt igjen så kanskje jeg bare skal droppe dette prosjektet enn så lenge, til det blir trygt på vannet og jeg kan bruke den der, da trenger jeg nok skiene. Så får jeg be en kamerat komme å hjelpe meg :P Eller vente til pappa kommer på besøk, han klarer faktisk alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jojo men da fikser du det her også, ikke snu den opp ned, , fest de i krokene foran og såvidt litt nedover, sett sparken på meiene og tråkk de ned forfra og bakover..

Geeez.. jeg burde starty handy mantelefon.. 800snusk.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo men da fikser du det her også, ikke snu den opp ned, , fest de i krokene foran og såvidt litt nedover, sett sparken på meiene og tråkk de ned forfra og bakover..

Geeez.. jeg burde starty handy mantelefon.. 800snusk.. :lol:

800snusk :lol: :lol:

Åååå det var kanskje litt lurt ja... jeg begynte bakfra jeg! Men kanskje de ikke faller like lett ut på sidene om de er festet litt! Dette var jo veldig korttenkt av meg, tenk å stå å banne i 20 minutter og ikke prøve en annen innfallsvinkel da...

Edit: NEEEI! Jeg får det fortsatt ikke til! Meiene vil bare ikke nedi! Casper skjønte nok og at det ikke ble noen tur nå, for han ble bare stående å glo i døråpningen... turte vel ikke komme ut så frustrert som jeg var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er jeg sånn akkurat på nippet til å bestille meg en kickspark. Men egentlig vil jeg heller ha en vanlig spark, for den har sete:) Men så vil jeg ha ski og bremsematte til. Finnes det noen som selger vanlig spark med en sånn "pakke"??? Har jo prøvd å søke på dette, men finner ikke noe fornuftig. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Nå er jeg sånn akkurat på nippet til å bestille meg en kickspark. Men egentlig vil jeg heller ha en vanlig spark, for den har sete:) Men så vil jeg ha ski og bremsematte til. Finnes det noen som selger vanlig spark med en sånn "pakke"??? Har jo prøvd å søke på dette, men finner ikke noe fornuftig. Noen som vet?

Nei det har jeg ikke sett som pakke, det er skia til kicksparken man kan bruke på vanlig spark. Disse krokene foran er forskjellen og du kan bruke strips e.l. til å feste med. Sklimatta er jeg ikke helt sikker på hvordan ser ut men kan ikke skjønne annet enn at det skal gå om hverandre med kickspark og tradisjonell spark.

Leser du bloggen til Lola Pagola er det kanskje ikke så dumt med kickspark? Sete er jo bare for unger., du kan få kurv til kicksparken. :P

Jeg er lei av min, jeg er for høy :( så den blir solgt om noen er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke sett som pakke, det er skia til kicksparken man kan bruke på vanlig spark. Disse krokene foran er forskjellen og du kan bruke strips e.l. til å feste med. Sklimatta er jeg ikke helt sikker på hvordan ser ut men kan ikke skjønne annet enn at det skal gå om hverandre med kickspark og tradisjonell spark.

Leser du bloggen til Lola Pagola er det kanskje ikke så dumt med kickspark? Sete er jo bare for unger., du kan få kurv til kicksparken. :P

Jeg er lei av min, jeg er for høy :( så den blir solgt om noen er interessert.

Skal du ha mange penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Hvis det blir å legge den ut på finn.no tenkte jeg starte med 1500,- så er jeg åpen for bud. Det er med ski som er blitt litt løse, ett par tapebiter holder de lett på plass. Skal til Oslo på fredag om det er interessant.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løse ski, din heldiggris! Jeg har enda ikke fått på mine :lol:

Sånn bremsematte, hva er det egentlig? Er det noe som sleper i bakken hele tiden? Og hvilke varianter finnes det? Kunne godt tenkt meg noe å bremse med iallefall, er så mange bakker her, og når det er glatt (selv på strak vei) klarer jeg ikke bremse ned effektivt nok, tar liksom 30 meter der jeg står og sklir bak på beina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise
Løse ski, din heldiggris! Jeg har enda ikke fått på mine :lol:

Hehe ja du er salgstrikset mitt, jeg holdt på å skrive det, referere til bloggen din.. :lol:

Men seriøst har du enda ikke fått de på? Går de ikke på i det hele tatt kan det være at de har gjort noe med str. så du har fått feil? Mener det skal være 5mm tykkke meier. Syns det høres veldig rart ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja du er salgstrikset mitt, jeg holdt på å skrive det, referere til bloggen din.. :lol:

Men seriøst har du enda ikke fått de på? Går de ikke på i det hele tatt kan det være at de har gjort noe med str. så du har fått feil? Mener det skal være 5mm tykkke meier. Syns det høres veldig rart ut..

Ja jeg og synes det er litt rart altså... nå har jeg gitt opp egentlig, tenker pappa skal få prøve en gang han kommer hit, og hvis ikke han klarer det så må jeg undersøke om jeg har fått feil.. men jeg får dem sånn sett på helt foran, men der stopper det og. De slurvet jo med å droppe verktøy og bruksanvisning, så kanskje de har slurvet med meiene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er jo dyrt :P Blir ikke de ødelagt og av å brukes til bremsing?

De blir sikkert litt fortere slitt, men det kommer nok også an på hvordan man bruker dem til å bremse kanskje :). Egentlig har jeg jo ikke peiling, for jeg har bare testet det en gang :D. Da gikk det bra iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir å legge den ut på finn.no tenkte jeg starte med 1500,- så er jeg åpen for bud. Det er med ski som er blitt litt løse, ett par tapebiter holder de lett på plass. Skal til Oslo på fredag om det er interessant.,

Pokker da, nå har jeg alt bestillt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løse ski, din heldiggris! Jeg har enda ikke fått på mine :lol:

Sånn bremsematte, hva er det egentlig? Er det noe som sleper i bakken hele tiden? Og hvilke varianter finnes det? Kunne godt tenkt meg noe å bremse med iallefall, er så mange bakker her, og når det er glatt (selv på strak vei) klarer jeg ikke bremse ned effektivt nok, tar liksom 30 meter der jeg står og sklir bak på beina :P

Bremsematte er en bit av et scooterbelte som funker som bremse om man står på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...