Anette Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Besøket + T Issi tenker "dust" og ler av at han ikke skjønner hvordan hun kom seg dit notice the kelpie.. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Fine hunder som koser seg med ballen. 1 Siter
Anette Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Fine hunder som koser seg med ballen. om han har den i munn så blir han ikke slem og napper og tipper og skal være så veldig aussie og da liker issi å løpe og leke med han 2 Siter
Red Merle Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 om han har den i munn så blir han ikke slem og napper og tipper og skal være så veldig aussie og da liker issi å løpe og leke med han Haha, sånn er Jatzy å. Har hu en leke i kjeften så 'koker' det ikke i huet på henne (ved mindre noen prøver å ta leka da).. Herlige bilder Morro med aussie bilder 1 Siter
Guest LXT Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Koselig dag med fine pelser Siter
Guest janson Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg tror Issi burde få leke litt mer med Mikke, jeg! Siter
Evelzz Skrevet 18. November 2012 Rapporter Skrevet 18. November 2012 Ser herlig ut! Gleder meg til å komme bort og bli med på tur og gøy! 1 Siter
Anette Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Jeg tror Issi burde få leke litt mer med Mikke, jeg! haha ja helt klart, de to virkelig elsker hverandre. Det må vi få til en dag Ser herlig ut! Gleder meg til å komme bort og bli med på tur og gøy! jaaaaaaaa Siter
Recommended Posts