pippin Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Vet ikke om dette finnes på sonen fra før av jeg? Men hadde det ikke vært greit med et samlested for nyttige sider osv hvor man kan finne oversikt over kurs, hvilke hundeskoler som finner, om det er noen spennende seminarer eller andre type kurs osv? Det ville ihvertfall gjøre det lettere for grønnskollinger som meg å finne spennende ting å få med seg osv.. Samt at det er enkelt å blad seg inn på et emne/ en tråd osv, hvor man har slike ting samlet. Så kan man også tipse hverandre om man hører om et spennende foredrag i nærheten eller andre ting. Eventuelt lage et eget sted på forumet hvor man kan finne slikt, med inndelinger av typen "kurs", "hundeskoler", "foredrag" ++++ Hva tycks? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 AnetteH og jeg har faktisk startet en nettside for akkurat det formålet, men den er ikke ferdig enda . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Jeg legger ut i kjøp og salg og regner med at de fleste andre som har noe å tilby gjør det også. Det er jo lettvindt for alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 (endret) Skal på "Minikurs" i De dempende signalende den 22.November, i Sandefjord. Med Turid Rugaas. https://www.facebook...94205540683513/ Edit; Koster 300kr, og varer i 3 timer Endret 11. November 2012 av Ozzy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Bra idé Pippin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Ja jeg er et surrehue uten like, og gjør ofte mange ting på en gang, så for sånne som meg er det fint å ha slikt på et sted For jeg glemmer alltid å sjekke diverse nettsider osv.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Ja jeg er et surrehue uten like, og gjør ofte mange ting på en gang, så for sånne som meg er det fint å ha slikt på et sted For jeg glemmer alltid å sjekke diverse nettsider osv.. Enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Jeg og iw jobber med saken :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts