Jeenie Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Dette er meldingen jeg får opp hver gang jeg trykker på vis nytt innhold, eller om jeg er på tapatalk og trykker på unread threads eller all threads. men går jeg inn på de forskjellige underkategoriene i forumet så er der jo masse nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 kan du legge ved et skjermbilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 skal se om jeg ikke får til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Fra macen: Og tapatalken: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Det samme problemet har Heidi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 skjer det noe om du velger ulest innhold istedenfor siste seks mnd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 skjer det noe om du velger ulest innhold istedenfor siste seks mnd? Nei, har i grunnen prøvd det meste uten hell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Nei, har i grunnen prøvd det meste uten hell greit sender deg PM med hvordan vi skal løse det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg sliter med det samme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg får den beskjeden etter jeg har vært på PM'er. Trykker en gang til og da får jeg opp alt nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg sliter med det samme! hihihih Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Hvordan går det her? Kommet noe nærmere problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 samme sliter jeg også med.. Og har slitt med lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Jeg får den beskjeden etter jeg har vært på PM'er. Trykker en gang til og da får jeg opp alt nytt. Det er fordi den da søker etter nytt innhold under "medlemmer" og ikke under "forum" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Det er fordi den da søker etter nytt innhold under "medlemmer" og ikke under "forum" Hos meg står det at den søker under "forum" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Kommet noe nærmere en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Ingen annen enn work aroundrn vi har hatt. Skal melde feilen til leverandør ikveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Alltid vært slik Mac-safari hos meg, jeg trykker bare to ganger jeg så kommer det nye innholde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Det samme har begynt å skje her innimellom også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Hvem får IKKE opp nytt innhold? Vil ha status per NÅ. Leverandør ser på saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Jeg må ofte trykke to ganger, bruker Safari. Slik har det vært i lengre tid. Det gjelder på Mac, ikke på tlf hvor jeg også bruker Safari (ikke taptalk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Jeg bruker også mac, Safari, men jeg har ikke problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Jeg, verken i tapatalk eller på Mac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Har det blitt bedre nå? Vi har funnet grunnen: They had the "Content I follow" filter turned on for that page so it was only showing new content that they follow. I have turned this off for those member but if anyone else has the same issue they can turn it off by clicking on the filter at the bottom of the left sidebar on the View New Content page (screenshot below). If that is pink, then it is turned on. Så kan alle som vi ikke rettet opp i sjekke selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts