Miavoff Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Etter å ha lest gjennom flere raser, så har valget endelig falt på papillon. Da kjørte vi på å finne en god oppdretter, og vi fant en. I denne skrivende stund er han bare 6 uker, og skal flytte inn hos oss snart. Både store og små (mennesker) her i huset gleder, og tiden går svært treg... Vi venter og venter til mandag 26. november - for da er det tid for å hente valpen. Navndiskusjon har ikke vært lett, nei. Til slutt ble vi enige om navnet Boble, og han skal hete Boble til daglig. 20 - tjue - dager igjen til henting... Hans navn er Taspitir's Lystige Laban. (Foto: Linda Kjeksrud) 3 Siter
Mardina Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Gratulerer.... Herlig navn da Siter
Miavoff Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2012 Gratulerer! Takk Gratulerer.... Herlig navn da Takk Jeg måtte le da sønnen min kom med det forslaget, men samtidig synes jeg at navnet var kult. Endelig er vi ferdig med den diskusjonen Siter
Maria Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Grattis med en finfin rase. Forbered dere på mye moro fremover. Hilsen hun med en liten fransk frynsemus som piler rundt og jager IKEA-rotte i dette sekund. Siter
Miavoff Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2012 Grattis med en finfin rase. Forbered dere på mye moro fremover. Hilsen hun med en liten fransk frynsemus som piler rundt og jager IKEA-rotte i dette sekund. Takk takk Så gøy, jeg ser at vi har mye gøy å se frem til Siter
Synnikken Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Så søt! Gratulerer med valp Siter
Shlush Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Gratulerer Kjempesøt valp og søtt navn! Siter
Artemis Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Kjempeskjønn! Gratulerer med ny valp! Siter
rottmaneier Skrevet 7. November 2012 Rapporter Skrevet 7. November 2012 Skikkelig kult navn da! Gratulerer, han var kjempesøt! Siter
Miavoff Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Gratulerer med fin Boble! Takk Så søt! Gratulerer med valp Takk Gratulerer Kjempesøt valp og søtt navn! Takk og takk Er ganske stolt over navnevalg i ettertid Kjempeskjønn! Gratulerer med ny valp! Takk takk Skikkelig kult navn da! Gratulerer, han var kjempesøt! Ja, kult, ikke sant? Takk Nydelig liten Boble . Takk Og nå er det bare 17 dager igjen! Siter
MegaMarie Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Gratulerer med en søtass! Siter
Miavoff Skrevet 16. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2012 Takk og takk! Tålmodigheten har jeg visst mistet, klarte ikke å vente om 1 1/2 uke. Valpen er nå 8 uker gammel, og jeg er på toget for å hente han nå. Bilder kommer i kveld! Gleder meg sinnsykt! Siter
ida Skrevet 16. November 2012 Rapporter Skrevet 16. November 2012 Tjuhuuuuu. Gratulerer så mye. Han er akkurat passe gammel, syns jeg Siter
Miavoff Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Tjuhuuuuu. Gratulerer så mye. Han er akkurat passe gammel, syns jeg Takk! Og han er helt vill at det er vanskelig å ta et godt bilde... Siter
Miavoff Skrevet 18. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. November 2012 Han har vært overraskende svært renslig, men det har dessverre skjedd 'et par' uhell med tissing på gulv. Dette skyldes menneskelig svikt, og det gjelder å kunne lese og oppfatte signaler svært raskt! Ellers så er det regelmessig tisseturer etter mat/drikke, sove og leke. I dag har han forstått det med sitte-kommando, og jeg er helt solgt! Den største utfordringen er å finne bæsj ute i mørket for å plukke den opp. Min mann stod i kjøkkenvinduet og så på oss, og han sa at Boble var på den andre siden mens jeg satt på huk og lette etter ingenting. (Haha, jeg prøvde jo å finne bæsjen midt i lekeplassen, altså!) Finnes det noe mat som gjør at bæsj blir selvlysende, så fortell meg! Etter et par dager så har mine forventninger blitt slått - han er nydelig, og samtidig så intelligent at han kan faktisk lese oss, spesielt barna som er på 4 og 8 år! :wub: Til sist så har jeg faktisk prøvd å ta iallefall minst ett flott bilde, men mislykket og mislykket! Jeg trenger altså råd og tips til å ta et flott bilde av både stå og sitte. Selve kameraet vet jeg helt klart hvordan jeg skal bruke, men han bare :running: ! Her er det iallefall de to beste bilder jeg har tatt! Her på togturen etter å ha endelig hentet valpen! Og her har jeg prøvd å ta et fornuftig bilde (!): Siter
Recommended Posts