Synnikken Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Med større utvalg mener jeg helstrup, snake kjeder, halvstrup osv! *kravstor* Er ganske få som faktisk bruker de nylonkobbelene som er vanlig for "førstegangs" utstillere. halvstrup/helstrup lenke er vanligst med ett pent diskree kobbel til Edit: også savner jeg "Gavepakker" Feks pakker med 2 griseører, 2 oksemuskler osv tyggeting til en god pris. Vet ikke om det lar seg gjøre. Men det er noe jeg gjerne skulle røsket med meg når jeg gikk i dyrebutikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 også savner jeg "Gavepakker" Feks pakker med 2 griseører, 2 oksemuskler osv tyggeting til en god pris. Vet ikke om det lar seg gjøre. Men det er noe jeg gjerne skulle røsket med meg når jeg gikk i dyrebutikken Gavepakker har vi prøvd å lage, og det er en slager før jul, men ellers så er folk sære på ting. Da er det bedre å ha pakketilbud med kjøp 9 få med 10ende gratis osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Pop-up bur! Billige og helt geniale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Gavepakker har vi prøvd å lage, og det er en slager før jul, men ellers så er folk sære på ting. Da er det bedre å ha pakketilbud med kjøp 9 få med 10ende gratis osv det er jeg veldig enig i ihvertfall dyrebutikken her har sånne gavepakker, Leo fikk en til jul, men han spiste ikke noe av det, han er dog noe sær og kresen da.. men da er det morsommere å heller kunne sett sammen sin egen pakke evt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts