Jeenie Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 da har jeg visst rota meg inn her June heter jeg, 30 år, mamma til 2 små på 2 1/2 og 5 år i tillegg til voffsen vår som er født i juni 2011 Atlas er opprinnelig Bergenser og er en Staffordshire Bullterrier ELSKER rasen, og jobber intenst med å overtale mannebeinet til at vi skal få oss en til I tillegg til hund er jeg glad i håndarbeid og foto, bloggen min finnes vel i signaturen tror jeg Siter
Bergenslabb Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 Det nederste bildet var helt herlig Velkommen til deg og bergenseren din og lykke til med å overtale mannebeinet Jeg fikk det til i sommer og er nå den lykkelige eier av ikke bare ett, men to strihårete småtroll. En dag får du det til du også! Siter
SoppenCamilla Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Velkommen hit! Flink som tok med bilder med en gang, da gitt! Siter
Jeenie Skrevet 3. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2012 Tusen takk Klart man må ha med bilder Siter
Malamuten Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Velkommen Nydelig liten sak det der Siter
Teserere Skrevet 3. November 2012 Rapporter Skrevet 3. November 2012 Velkommen Hvilket oppdrett er han fra? Siter
Jeenie Skrevet 4. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2012 Velkommen Hvilket oppdrett er han fra? Cirkusborgen 1 Siter
Recommended Posts