Gå til innhold
Hundesonen.no

Aslans tause EFIT


Aslan
 Share

Recommended Posts

0700 - Akkurat gått til bussen. Dagen starter ikke helt før jeg har kommet meg ut av døra, nemlig :P

0700.jpg

0800 - Straks fremme på jobb :) Har gått en liten omvei for å få den fineste veien, kun for EFIT :ahappy:

0800.jpg

0900 - Taushetsplikt

1000 - Taushetsplikt

1100 - Har rolig dag, så har allerede vært nede på kantina og handlet mat. På vei tilbake til kontoret her :)

1100.jpg

1200- Taushetsplikt

1300 - Taushetsplikt

1400 - Taushetsplikt

1500 - Taushetsplikt

1600 - Jippi, straks hjemme! Den fine snøen og minusgradene våre har blitt til sørpe og gummistøvelvær :(

1600.jpg

Bonusbilde med en fornøyd Thorvald som endelig fikk igjen et av menneskene sine (han har ikke vært aleine hjemme i mer enn 2,5 time da, SÅ synd er det ikke på han :P ). Ser på gulvet at han har fått lov til å rive i stykker dopapirkjerne mens han var aleine i dag, hehe.

1600b.jpg

1700 - Ut på tur, aldri sur!

1700.jpg

1800 - Fortsatt på tur, Thorvald selger sjela si for en kjøttbolle

229838_10152269388340341_50177463_n.jpg

Ruuulleee seeeeg. Snøøøøøøøø!

1800.jpg

1900 - Har kommet oss inn fra tur og har bedrevet Thorvaldtortur (kloklipp), nå slapper vi av i sofaen, han ser på Alt Til Salgs mens jeg spiser middag :P

1900.jpg

2000 - Ser på "Det er deg vi er glad i"-dokumentaren på TV2 sumo. Vondt i hjertet :(

2000.jpg

2100 - Har børstet Thorvald, lenge siden sist :P Eller, jeg har vel grooma han, tydeligvis :lol:

2100.jpg

2200 - Er på St. Olavs for å hente samboer. Thorvald venter tålmodig :) "Kommern nååååå? Nå da? Nåååå?"

2200.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald er så peeeen! :heart:

Taaaakk :D

Er det lov å spørre hva du jobber med? Blir jo ikke noe nysgjerrig her (hilsen han som svarte i håndarbeid tråden bare fordi han var nysgjerrig. :P )

Hehe, jada, yrket mitt er ikke hemmelig :) Er psykologstudent i hovedpraksis på Østmarka Sykehus (psykisk helsevern, altså), blir ferdigutdanna psykolog i februar :) (så jobb er vel egentlig litt feil å si, men jeg skal være her full arbeidsdag, hele uka, i seks måneder, så det føles som jobb, bare at jeg ikke får lønn :P)

Edit: jeg syns det er så fint på Østmarka jeg, hihi. Egentlig et veldig fint område, til å være et sykehus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er da :)

Takk :)

Finefine Thorvald! :)

Dere har hvertfall litt snø igjen, her er alt borte, skuffelsen ar stor når vi gikk ut i dag :( men like gummistøvlene dine! ;)

Ja, er jo litt snø fortsatt, men det forsvinner raskt. Skal være varmegrader i tre uker nå visstnok, og MASSE regn :( For bare en uke siden var det jo nesten 10 minus! Savn!

Og ja, liker de :D XXL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaaakk :D

Hehe, jada, yrket mitt er ikke hemmelig :) Er psykologstudent i hovedpraksis på Østmarka Sykehus (psykisk helsevern, altså), blir ferdigutdanna psykolog i februar :) (så jobb er vel egentlig litt feil å si, men jeg skal være her full arbeidsdag, hele uka, i seks måneder, så det føles som jobb, bare at jeg ikke får lønn :P)

Edit: jeg syns det er så fint på Østmarka jeg, hihi. Egentlig et veldig fint område, til å være et sykehus :)

Ah. Moro da. :) Og grattis med snart ferdig studie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jises Thorvald er søt! Det blikket når han sitter bamse er bare til å smelte av!

Hehe ja, det er en grunn til at bamse har blitt defaulttrikset hans, det funker jo innmari godt for ham :P Skikkelig tegneseriefigurøyne får han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapperull =D

Jaaa :D Lapphund + snø = :heart:

Altså, han er både kjekk, gøyal OG skjønn på en gang, han derre Thorvald! Tipper de røde farer hadde blitt helt hodestups. :wub:

Vet du, dine røde farer er kanskje en av de hundene på sonen jeg har mest lyst til å møte! Og Thorvald liker damer han :P Hender jeg treffer en shiba med en mann når jeg går fra jobb, og jeg haaar så lyst til å klå (på hunden). Shibaer virker så kule :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, dine røde farer er kanskje en av de hundene på sonen jeg har mest lyst til å møte! Og Thorvald liker damer han :P Hender jeg treffer en shiba med en mann når jeg går fra jobb, og jeg haaar så lyst til å klå (på hunden). Shibaer virker så kule :D

Så hyggelig å si! :flowers: Det kan godt være at den shibaen du treffer ikke har så lyst til å bli klådd på, altså, alle er ikke heeelt sånn som mine, men du kan jo spørre. :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja faktisk :lol: Nei huff, skulle gått og sagt hei. "Hei Internettmenneske!" slår alltid an!

:lol: Ikke sant? Jeg klarte ikke for mitt bare liv å huske navnet på bikkja, eller nicket ditt, så da ble det så teit "er du hun derre på sonen med lapphund med menneskenavn?"

Nestegang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...