Aslan Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 0700 - Akkurat gått til bussen. Dagen starter ikke helt før jeg har kommet meg ut av døra, nemlig 0800 - Straks fremme på jobb Har gått en liten omvei for å få den fineste veien, kun for EFIT 0900 - Taushetsplikt 1000 - Taushetsplikt 1100 - Har rolig dag, så har allerede vært nede på kantina og handlet mat. På vei tilbake til kontoret her 1200- Taushetsplikt 1300 - Taushetsplikt 1400 - Taushetsplikt 1500 - Taushetsplikt 1600 - Jippi, straks hjemme! Den fine snøen og minusgradene våre har blitt til sørpe og gummistøvelvær Bonusbilde med en fornøyd Thorvald som endelig fikk igjen et av menneskene sine (han har ikke vært aleine hjemme i mer enn 2,5 time da, SÅ synd er det ikke på han ). Ser på gulvet at han har fått lov til å rive i stykker dopapirkjerne mens han var aleine i dag, hehe. 1700 - Ut på tur, aldri sur! 1800 - Fortsatt på tur, Thorvald selger sjela si for en kjøttbolle Ruuulleee seeeeg. Snøøøøøøøø! 1900 - Har kommet oss inn fra tur og har bedrevet Thorvaldtortur (kloklipp), nå slapper vi av i sofaen, han ser på Alt Til Salgs mens jeg spiser middag 2000 - Ser på "Det er deg vi er glad i"-dokumentaren på TV2 sumo. Vondt i hjertet 2100 - Har børstet Thorvald, lenge siden sist Eller, jeg har vel grooma han, tydeligvis 2200 - Er på St. Olavs for å hente samboer. Thorvald venter tålmodig "Kommern nååååå? Nå da? Nåååå?" 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Thorvald er så peeeen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Er det lov å spørre hva du jobber med? Blir jo ikke noe nysgjerrig her (hilsen han som svarte i håndarbeid tråden bare fordi han var nysgjerrig. ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Så søt han er da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Finefine Thorvald! Dere har hvertfall litt snø igjen, her er alt borte, skuffelsen ar stor når vi gikk ut i dag men like gummistøvlene dine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Thorvald er så peeeen! Taaaakk Er det lov å spørre hva du jobber med? Blir jo ikke noe nysgjerrig her (hilsen han som svarte i håndarbeid tråden bare fordi han var nysgjerrig. ) Hehe, jada, yrket mitt er ikke hemmelig Er psykologstudent i hovedpraksis på Østmarka Sykehus (psykisk helsevern, altså), blir ferdigutdanna psykolog i februar (så jobb er vel egentlig litt feil å si, men jeg skal være her full arbeidsdag, hele uka, i seks måneder, så det føles som jobb, bare at jeg ikke får lønn ) Edit: jeg syns det er så fint på Østmarka jeg, hihi. Egentlig et veldig fint område, til å være et sykehus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Så søt han er da Takk Finefine Thorvald! Dere har hvertfall litt snø igjen, her er alt borte, skuffelsen ar stor når vi gikk ut i dag men like gummistøvlene dine! Ja, er jo litt snø fortsatt, men det forsvinner raskt. Skal være varmegrader i tre uker nå visstnok, og MASSE regn For bare en uke siden var det jo nesten 10 minus! Savn! Og ja, liker de XXL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Taaaakk Hehe, jada, yrket mitt er ikke hemmelig Er psykologstudent i hovedpraksis på Østmarka Sykehus (psykisk helsevern, altså), blir ferdigutdanna psykolog i februar (så jobb er vel egentlig litt feil å si, men jeg skal være her full arbeidsdag, hele uka, i seks måneder, så det føles som jobb, bare at jeg ikke får lønn ) Edit: jeg syns det er så fint på Østmarka jeg, hihi. Egentlig et veldig fint område, til å være et sykehus Ah. Moro da. Og grattis med snart ferdig studie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Ah. Moro da. Og grattis med snart ferdig studie! Ja, innmari Og takk, det er litt mer en fantastisk deilig, for å si det sånn. Er veldig klar for voksenlivet nå, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Bare bittelitt avstandsforelska i Thorvald... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Bare bittelitt avstandsforelska i Thorvald... Hihi Og, du, Thorvalds selvpåførte livsoppgave her i verden er å sjarmere flest mulig kvinnfolk, såå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 1. November 2012 Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 Hihi Og, du, Thorvalds selvpåførte livsoppgave her i verden er å sjarmere flest mulig kvinnfolk, såå Herlig! De er gode, de Lappene våre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Herlig! De er gode, de Lappene våre Ja'a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jises Thorvald er søt! Det blikket når han sitter bamse er bare til å smelte av! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jises Thorvald er søt! Det blikket når han sitter bamse er bare til å smelte av! Hehe ja, det er en grunn til at bamse har blitt defaulttrikset hans, det funker jo innmari godt for ham Skikkelig tegneseriefigurøyne får han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Lapperull =D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Altså, han er både kjekk, gøyal OG skjønn på en gang, han derre Thorvald! Tipper de røde farer hadde blitt helt hodestups. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Lapperull =D Jaaa Lapphund + snø = Altså, han er både kjekk, gøyal OG skjønn på en gang, han derre Thorvald! Tipper de røde farer hadde blitt helt hodestups. Vet du, dine røde farer er kanskje en av de hundene på sonen jeg har mest lyst til å møte! Og Thorvald liker damer han Hender jeg treffer en shiba med en mann når jeg går fra jobb, og jeg haaar så lyst til å klå (på hunden). Shibaer virker så kule Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Vet du, dine røde farer er kanskje en av de hundene på sonen jeg har mest lyst til å møte! Og Thorvald liker damer han Hender jeg treffer en shiba med en mann når jeg går fra jobb, og jeg haaar så lyst til å klå (på hunden). Shibaer virker så kule Så hyggelig å si! Det kan godt være at den shibaen du treffer ikke har så lyst til å bli klådd på, altså, alle er ikke heeelt sånn som mine, men du kan jo spørre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Fiiine Thorvald! Tenk, han kan jeg si at jeg har sett i virkeligheten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Fiiine Thorvald! Tenk, han kan jeg si at jeg har sett i virkeligheten! Haha, ja faktisk Nei huff, skulle gått og sagt hei. "Hei Internettmenneske!" slår alltid an! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Thorvald er så fiiin! Heldige du som er snart ferdigutdannet psykolog! Det er noe jeg kunne ha vurdert hvis jeg hadde vært mer skoleflink. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Haha, ja faktisk Nei huff, skulle gått og sagt hei. "Hei Internettmenneske!" slår alltid an! Ikke sant? Jeg klarte ikke for mitt bare liv å huske navnet på bikkja, eller nicket ditt, så da ble det så teit "er du hun derre på sonen med lapphund med menneskenavn?" Nestegang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Ikke sant? Jeg klarte ikke for mitt bare liv å huske navnet på bikkja, eller nicket ditt, så da ble det så teit "er du hun derre på sonen med lapphund med menneskenavn?" Nestegang! Jess! Det er en avtale! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Østmarka er veldig fint, tross litt hyl og skrik i ny og ne :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts