Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Har et BoT dekken jeg skal selge fordi jeg har et for mye.

Det er str. 55cm, og brukt på bc. Dekkenet er helt og pent uten skader. Rød skrift på det.

Tykke typen.

Selges til H.B.

de ligger på 590 - 660kr i butikk nye, så tenkte rundt 400 for det.

Frakt kommer evt i tillegg, men kan leveres i trondheimsområdet vet ønske om det.

Skrevet

Vurderer også å selge et Nettdekken str 59cm fra BoT. Det har en liten skade på glidelåsen til halen (kun delen man drar i selv, ikke selve mekanismen) kan evt fikses før salg. Bud.

Solgt

Skrevet

Veldig fristende, men jeg er litt usikker på str. Målte nå eldstemann til ganske nøyaktig 55 cm. Den passer fint til din bc? Hvor lang i ryggen er han?

Skrevet

passer fint til han ja. Han er målt til 55cm han også, å kjøpte først 59, men det ble for stort, 55 er perfekt og enda muligheter for å justere i fronten (har det justert på minste på snøringen)

Skrevet

De som vil ha det, kan gjerne sende meg en Pm, så jeg vet om det blir eller om det bare er spekulasjoner =) selger gjerne så jeg får sendt før helga.

Skrevet

Jeg troor det vil passe til en labradorhannhund, og da vil jeg gjerne ha det om ikke Janson vil ha det :)

Oi, de siste meldingene hadde jeg ikke sett. Om det faktisk stemmer så sier jeg ja takk om det fortsatt er ledig. Mikke er en ganske stor og kraftig kelpie. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...