Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg skal på klikkerkurs

Mirai

Recommended Posts

Ja, du leste rett. Jeg, som tar tak i hunden og kjefter skal på klikkerkurs.

Grunnen: Føler at jeg ikke kommer noen vei slik det er nå, jeg er nysgjerrig på filosofien og vil gjerne prøve dette her ut.

Så helgen etter Sandefjord (altså siste helgen i januar) skal jeg på weekendkurs med Mona i Tønsberg, med Kristin Gudem som instruktør. Både gleder og gruer meg, det kan bli vanskelig å overse enkelte ting, og å ikke si nei (jeg sier ikke nei i selve treningen, men til noen ting utenom). Så håper jeg bare at Mona skjønner det, så vi får noe ut av helgen, hehe.

Noen andre som har lignende erfaringer, prøvd en helt annen treningsmetode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen: Føler at jeg ikke kommer noen vei slik det er nå, jeg er nysgjerrig på filosofien og vil gjerne prøve dette her ut.

Så helgen etter Sandefjord (altså siste helgen i januar) skal jeg på weekendkurs med Mona i Tønsberg, med Kristin Gudem som instruktør. Både gleder og gruer meg, det kan bli vanskelig å overse enkelte ting, og å ikke si nei (jeg sier ikke nei i selve treningen, men til noen ting utenom). Så håper jeg bare at Mona skjønner det, så vi får noe ut av helgen, hehe.

=D> Herlig!!!

Du er heldig..Kristin Gudem er gudsbenådet og et unikum av en instruktør.

Du vet...Dette er noe langt mer en hundetrening..Det er en livsfilosofi..en måte å leve på rett og slett og når først denne filosofien setter seg i ryggmargen din..ja da tar det av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på klikkerkurs i sommer som Martine arangerte. Kristin var instruktør da også. Hun er kjempeflink, la det opp slik at alle fikk noe bra ut av treningen. Misunner deg sikkelig, jeg vil gjerne tilbake dit på kurs :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
[--] Så helgen etter Sandefjord (altså siste helgen i januar) skal jeg på weekendkurs med Mona i Tønsberg, med Kristin Gudem som instruktør. Både gleder og gruer meg, det kan bli vanskelig å overse enkelte ting, og å ikke si nei (jeg sier ikke nei i selve treningen, men til noen ting utenom). Så håper jeg bare at Mona skjønner det, så vi får noe ut av helgen, hehe.

Så flott. Hils Kristin fra meg og si at jeg ser fram til sommertreff :D

M h t andre treningsmetoder: Jada - jeg er en gammel mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...