Guest Christine Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Takk Hehe, husker det ble diskusjon rundt det ja Vegas hadde vel egentlig kledd å hete Zalo.. Men to så hvite settere, begge med "vaskenavn" hadde ført til mange lamme kommentarer På mandag hadde vi besøk av Ziva, til Vegas store glede: Noen få bilder fra tur i dag: Sjefen selv Dritkjedelig å sitte i ro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 De er fine guttene dine altså! Tur i/rundt påska? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 De er fine guttene dine altså! Tur i/rundt påska? I påskeuka++ er vi på fjellet, men mulig vi får til før/etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 I påskeuka++ er vi på fjellet, men mulig vi får til før/etter? Jeg kommer hjem allerede den 20mars og blir til rundt den 10 april tipper jeg! Lea må jo få møte gutta hun også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Jeg kommer hjem allerede den 20mars og blir til rundt den 10 april tipper jeg! Lea må jo få møte gutta hun også! Men da må vi få tilen tur eller flere Vil møte Lea igjen, og det er en fare for at Vegas faller pladask for henne! Si ifra når du er hjemme og har tid da. Har tid nårsomhelst fortiden jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 13. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2013 Men da må vi få tilen tur eller flere Vil møte Lea igjen, og det er en fare for at Vegas faller pladask for henne! Si ifra når du er hjemme og har tid da. Har tid nårsomhelst fortiden jeg Det skal jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Nå er vi hjemme fra påskefjellet, så må selvfølgelig spamme litt med bilder av kjekkasene! Milo passer på hytta/ser etter mus: Gladlaks: Portrett Sliten etter laang tur Viktig å beskytte øynene i sola! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2013 Kjempefine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Litt flere bilder fra påska: På onsdag var vi på koselig tur med MarieR og ToneS, og dette ble vel det eneste bildet Og tilslutt, SoveVegas: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 På onsdag var vi på koselig tur med MarieR og ToneS, og dette ble vel det eneste bildet Vegas med damene! Takk for en fin tur dere, neste gang går vi når det er litt mindre snø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Vegas liker damene! Må bare dele et bilde som pappa tok i helga! Vegas ute av fokus, dessverre, men syns det er litt kult. http://s31.photobucket.com/user/Milomylove/media/image_zpsa24a97d5.jpg.html'> Og med det samme kan jeg dele to litt gamlere bilder: http://s31.photobucket.com/user/Milomylove/media/image_zps1cf24834.jpg.html'>http://s31.photobucket.com/user/Milomylove/media/image_zpscfb0b361.jpg.html'> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Synd det første bildet var uskarpt, for det var jo helt fantastisk fint motiv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maja&Twinki Skrevet 15. April 2013 Rapporter Share Skrevet 15. April 2013 Enig i at det bilde var kjempefint! Fine gutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 I og med at Vegas fyller 6(!!) i dag var vi ute i går for å prøve å få tatt noen bilder. A dog and his tractor Noen som gjetter hva Vegas ser på her? Fugl kanskje? Nææh Også begge gutta: Ca 6 år siden Ellers så trener vi mye for tiden, og det er så godt med framgang! Er mer intensivitet nå, og jeg er spent på hvordan det går fremover. Vegas har blitt så herlig å trene med, og det liker jeg. Vi har jobbet mye og hardt, så godt å se at ting har sakte men sikkert blitt bedre. Har gjenopptatt lydighetstreninga til gammel'n også, gøy å se hvor mye han husker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100011 Skrevet 5. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2013 Koselig tråd med mange flotte bilder! Nydelige hunder du har forresten:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Tusen takk Var så varmt her om dagen, så lot Vegas kjøle seg ned i Nidelva Hello Handsome Varmt til gammel'n med lang pels På søndag skal vi på årets første konkurranse, og det blir spennende. Får håpe vi viser oss fra vår beste side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Fikk bare lyst til å legge til litt flere bilder Har lyst til å forstørre dette og henge opp på veggen, men jeg var syk og derfor bustete på håret, og syns det ødelegger hele bildet. I går var vi på tur i marka, og da fikk Vegas svømme litt. Han elsker å svømme, men hater å være bløt To bilder tatt 17.Mai Også blomsterguttene mine Sorry dårlig kvalitet(igjen), skylder på instagram.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Det er nok bare du som legger merke til håret. Selv etter jeg så at du hadde bemerket det syntes ikke jeg det var forstyrrende i bildet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Det bildet av dere to på steinen var kjempeflott! Veldig fin stemning. Jeg synes ikke du ser bustete ut på håret i det hele tatt, ikke engang etter jeg leste det du skrev. Forstørr det og heng det på veggen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Okei, men da satser jeg på at ingen legger merke til det når jeg henger det på veggen! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Forstørr og heng opp, herlig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men siden sist har det hendt så mye.. Vegas har skade i frambena og må gå med leddbeskyttere på under tur og trening. Går bra der altså, bare håper at det ordner seg med tiden. Milo ble dessverre bare dårligere, og for snart tre uker siden fikk han sovne inn. Det er fortsatt veldig tungt, men klamrer meg fast til de gode minnene. Han kommer alltid til å ha en helt spesiell plass i hjertet mitt Dagen før han fikk slippe var vi i marka hvor han fikk svinse og styre akkurat som han ville. Dosen med smertestillende ble økt, og han storkoste seg på tur. Også litt bilder fra turer med V: Ny favoritt På Fredriksten festning Våttakammen, munkholmen der nede Nok spam for i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2013 Rapporter Share Skrevet 14. August 2013 Gladlaks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts