kri.m23 Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Ny bruker på forumet her Jente 23 fra Bergen som har en liten chihuahua valp på 5 mnd. 1 Siter
Jankaa Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen skal du være! Og, før LilleZara skriver det; vi er veldig glad i bilder! 2 Siter
kri.m23 Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen skal du være! Og, før LilleZara skriver det; vi er veldig glad i bilder! Hehe ja jeg har prøvd å laste opp, men mine bilder er visst for store :S Siter
LilleZara Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Velkommen! Velkommen skal du være! Og, før LilleZara skriver det; vi er veldig glad i bilder! OMG! Skriver jeg det så ofte?! 4 Siter
Mirai Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Velkommen Du kan bruke f. eks Photobucket for å laste opp bilder, dessverre er det litt begrenset plass når man laster bilder direkte opp til forumet. http://photobucket.com/ Du må registrere deg men det er enkelt å bruke! Siter
Recommended Posts