Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen som har hurtta treningsvest? Er dere fornøyde? Hva er positivt/negativt?

Har siklet på de lenge (Både denne i rosa, og denne) Heller mest mot den rosa, pga den kan brukes som refleks også, men den andre er ikke like skrikende å bruke.. Samt at den virker bedre å bruke f.eks på våren med en tynn genser under da den er mer fòret? :) Trener ikke aktivt som mange av de som trenger vest, men tenkt å bruke på lengre turer, med plass til en leke, godis, bæsjeposer og småtteri.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva som egentlig er greia med Hurtta vestene. Hvorfor velge Hurtta fremfor noen av de andre billigere merkene? Please enlighten me :)

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva som egentlig er greia med Hurtta vestene. Hvorfor velge Hurtta fremfor noen av de andre billigere merkene? Please enlighten me :)

Fordi jeg syntes at Hurtta har god kvalitet på varene sine. :) Har heller ikke funnet en treningsvest som er rimeligere, som jeg liker kvaliteten og utseendet på. Men har du andre forslag, fyr løs. :)

Skrevet

Jeg er fornøyd med min, har prøvd et par-tre forskjellige varianter (noen billigere også), men syntes den var den som satt best, rett og slett. Skulle gjerne hatt en som var billigere, men jeg tenkte vel at det er bedre å kjøpe noe man er fornøyd med med en gang i stedet for å ha et par forskjellige...

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hva som egentlig er greia med Hurtta vestene. Hvorfor velge Hurtta fremfor noen av de andre billigere merkene? Please enlighten me :)

Vis meg en en knallrosa treningsvest med refleks, så snakker vi :) Og selvsagt i en butikk i Norge, da jeg personlig foretrekker å ha mulighet til å klage på et dårlig produkt i hjemlandet.

Skrevet

Jeg har en Hurttavest, og den er perfekt til mitt bruk :) Jeg liker utseendet på den, synes mange av de treningsvestene blir posete og er lite fine, og når jeg kan velge en som Hurtta sin gjør jeg det :) Bruker den også på kveldsturer, veldig god refleks på den :) Den er litt kort i livet, så vet flere som har gått opp en str for å få den lang nok.

Den har bare stor lomme bak på ryggen, men jeg har ikke bruk for mer :)

Skrevet

Jeg har en Hurttavest, og den er perfekt til mitt bruk :) Jeg liker utseendet på den, synes mange av de treningsvestene blir posete og er lite fine, og når jeg kan velge en som Hurtta sin gjør jeg det :) Bruker den også på kveldsturer, veldig god refleks på den :) Den er litt kort i livet, så vet flere som har gått opp en str for å få den lang nok.

Den har bare stor lomme bak på ryggen, men jeg har ikke bruk for mer :)

Hvilken av de har du? :)

Har Hurtta Motivation vesten (den svarte), og den er supergod! Mange gode og store lommar, behageleg og romsleg :)

Takk :)

Jeg er fornøyd med min, har prøvd et par-tre forskjellige varianter (noen billigere også), men syntes den var den som satt best, rett og slett. Skulle gjerne hatt en som var billigere, men jeg tenkte vel at det er bedre å kjøpe noe man er fornøyd med med en gang i stedet for å ha et par forskjellige...

Hvem av de har du? :)

Skrevet

Hvem av de har du? :)

Uh... Motivation, tror jeg? Den er sort og har stor lomme bak, to store lommer foran og masse andre glidelåslommer.

:P

Skrevet

Uh... Motivation, tror jeg? Den er sort og har stor lomme bak, to store lommer foran og masse andre glidelåslommer.

:P

Hehe, okei. Er den vannavstøtende? :)

Vipper skikkelig, vannskelig det her! :lol:

Skrevet

Hehe, okei. Er den vannavstøtende? :)

Vipper skikkelig, vannskelig det her! :lol:

Har ikke hatt den på i regn enda, så jeg er ikke sikker :P materialet kjennes ut som sånn som er vannavstøtende, ja, og de sier så på nettisdene, men har som sagt aldri fått prøve det i praksis :)

Skrevet

Jeg har lydighetsvesten og er superfornøyd! Den er litt stor i størrelsen, så jeg måtte gå ned en størrelse og har S. Jeg bruker den på AG og LP treninger og noen ganger på tur. Genial å feste båndet på osv :) Virker til å være veldig god kvalitet. Vann og vinn avstøtende.

En stor lomme bak, der jeg har hatt både baller og draleker men vi har trent AG og de har ikke falt ut. Framme er det en lomme uten glidelås og en utenpå der igjen med glidelås.

Jeg er superfornøyd hvertfall!

Skrevet

Er de vestene stor nok til å samle 8 sporpinner i, en vannflaske på 0,5 liter, en ball og div godbiter?

Er det hank til å feste påvisningsline i?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...