Guest Kåre Lise Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Det skal være sånn eller hva skjer? Blir jo svimmel av å lese .. Test: ÆØÅ, æøå
Bananen Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 På padden blir bokstavene rare av og til, så må gå tilbake å redigere for å få det normalt ... vært sånn en stund nå. *redigere så det blir normalt igjen*
Bananen Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Bare for å få med en bit der æåø ikke funker. 1
Guest Kåre Lise Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Bare for å få med en bit der æåø ikke funker. Fantastisk.
soelvd Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Bare for å få med en bit der æåø ikke funker. Det var faktisk høyst nødvendig i denne tråden
SFX Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Djeezes, yes, do something about it! Det dukker opp helt randomly her, uavhengig av bruker og tråd, og det varierer om det blir ordinære bokstaver eller tegnhelvete i en og samme tråd også.
Malamuten Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Her ogsa blir det slashing ved bruk av æøå pa pad, funker fint pa pc.
WheatenMali Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Hos meg skjer det når jeg bruker paden, må alltid trykke rediger for å fikse.. Edit:som nå!
Mirai Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Det er ikke noe vi kan fikse, jeg tror det henger sammen med den feilen som var da leverandøren av forumet hadde problemer sist? Espen? Hjelp? Moderator IW.
Gjest Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 ...mens hos meg skjer det kun på pc (har ikke pad), men kun hvis jeg redigerer innlegget etter å ha postet. Og bare av og til, uten noe åpenbart mønster.
Malamuten Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2012 Hos meg skjer det når jeg bruker paden, må alltid trykke rediger for å fikse.. Edit:som nå! Og hos meg hjelper det ikke og redigere. om det først er blitt slashing såå må jeg gå og fjerne alle de rare tegna samt bytte ute alle æøå med andre bokstaver for at det skal bli normalt .
Espen Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Hei, Jeg har ikke klart og reprodusere denne feilen med min iPad. Kjører dere nyeste IOS?
Malamuten Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Jeg har en galaxy tab, aner ikke hva den kjorer pa, men den blir oppdatert gjevnlig om det har betydning.
Guest Kåre Lise Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Prøve med ifon oppdatert. sølepytter er gøy. Håper høsten. varer til jul da skal jeg være nisse. Ah jeg sku vært poet <3
breton Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Prøve æ å ø nå.
breton Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Oppdatert iOS på iPad, samme feil fremdeles. Hei, Jeg har ikke klart og reprodusere denne feilen med min iPad. Kjører dere nyeste IOS? Ja.
Gjest Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Sonen blir retarded i gammel firefox på linux
Anita F Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Hos meg er det normalt på pc Æ æ øøø ååå ( Håper jeg ) mens på padda blir det kræsj hver gang... Har oppdatert den til nyeste iOS
Wanderlust Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Hei, Jeg har ikke klart og reprodusere denne feilen med min iPad. Kjører dere nyeste IOS? Alt er oppdatert her ogsaa! Funker ikke å trykke edit å skrive på nytt her også <- forstaa!
Bananen Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Hei, Jeg har ikke klart og reprodusere denne feilen med min iPad. Kjører dere nyeste IOS? Nope. iOS5. Samme på ipoden, men der blir det ikke Slash Dot Dash Dot, Slash Dot Dash Dot, Slash Dot Dash Dot, Slash Dot Com.
soelvd Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Her dukker det opp i blant om jeg redigerer innlegget. Redigerer jeg på nytt igjen blir feilen rettet opp. Kjører nyeste IOS.
SFX Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2012 Jeg sitter på laptop med gammel windows-pakke. Jeg har enda ikke opplevd at jeg selv skriver med rare tegn (i den grad jeg går tilbake og leser egne innlegg...), men jeg kan se det i noen innlegg, deretter er det normalt i noen innlegg, også kommer alle rare tegnene i noen innlegg igjen.
Krilo Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 Begynner å bli lei av denne feilen nå, og at den liksom ikke blir rettet oppi...var greit i starten å gå inn å redigere hver gang, men nå over så lang tid begynner det egentlig å bli "slitsomt" og irriterendes egentlig.... Særlig når det er så mange som har den feilen fortsatt. :/ Har nyeste ios.
Guest LXT Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2012 Hos meg skjer det ikke på pc men på htc mobil. Jeg må redigere alle innlegg for at de bokstavene skal fungere. Men da blir de ødelagt igjen hvis noen siterer meg... Hvis ueg bruker tapatalk funker det fint, men hvis jeg skriver feil, kan jeg ikke redigere det, for da blir disse bokstavene helt fjerne igjen..
Recommended Posts