Helander Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Hans navn er egentlig Leitegårds Kyrre Håkonson, men Kyrre for holde :-) Far: Håkon den gode av leitegård Mor: Siri også hun fra leitegård. Kyrre er nå blitt 5 mnd og han er en flott hund, i våre øyner om ikke annet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 For noen kule navn. Flott Buhund i mine øyne også! Velkommen hit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Så vakker liten sak <3 Buhund er en lekker rase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Fin hund. Jeg liker Buhunder så håper du poster mer om Kyrre her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Fin var han Velkommen til sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Åååh, så morsomt med flere buhunder her! Han var en skikkelig flott gutt! Ganske lik buhunden jeg hadde, han har samme tegning i nakken i alle fall EDIT: Faren til Kyrre var oldefaren til buhunden jeg hadde ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helander Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Takker for hyggelige tilbakemeldinger :-) Han ble unfanget på Norges Vetrinærhøyskole, faren døde for over 20 år siden. Navnene er spesielle ja, etter det jeg kan se så er de hentet fra norønsk mytologi eller noe sånt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Takker for hyggelige tilbakemeldinger :-) Han ble unfanget på Norges Vetrinærhøyskole, faren døde for over 20 år siden. Navnene er spesielle ja, etter det jeg kan se så er de hentet fra norønsk mytologi eller noe sånt :-) Hadde lyst på valp fra det kullet selv. Men det passer overhodet ikke med en buhundvalp nå i våres for meg. Jeg har to Siberian Husky valper i hus Navnene er nok hentet med insipirasjon fra norske kongerekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helander Skrevet 21. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2012 Navnene er nok hentet med insipirasjon fra norske kongerekker. Du har nok helt rett i det ja :-) Dette var det siste kullet med Håkon den gode som far, lageret er tomt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helander Skrevet 25. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Et lite bilde til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 kjempe søt er han. Liker buhunden. før brukte vi å trene i lag med en. veldig smart hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Nydelig var han! Skulle gjerne hatt buhund selv jeg, men det ble ikke spisshund denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Så fin han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2012 Søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helander Skrevet 15. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Faren til Kyrre, noe å leve opp til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts