Gå til innhold
Hundesonen.no

Forsterker på tube...


Mud

Recommended Posts

Sannsynligvis har alle untatt meg prøvd dette før,men i tilfelle dere ikke har prøvd:leverpostei på tube er en genial forsterker :lol:

Spesiellt for litt småintense hunder som det koker lett over for under fri ved fot (den utføres stort sett på 2 bein eller til nød med noe som ligner tølt..),stå under marsj o.l...

Det at han mått jobbe litt for å slikke den i seg var en slager :wink:

Og perfekt å stikke oppi venstre ermet på varmedressen,jeg kunne bare skyte tuten frem etter klikket/smattet.

I tillegg slapp jeg våte hundesikkel fingre i sprengkulda og revesaksa hans over neglspretten min..Helt fantastisk :lol:

Det syntes svartingen min og ---han byttet tilmed gladelig en kong mot et eneste lite slikk..Helt utrolig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - den er virkelig genial. Det beste er det at man slipper å ta av seg vottene, så man holder seg god og varm på hendene selv om det er åtteminusgrader - vanligvis ville hendene mine nemlig blitt dekt av hundesikkel etter en treningsøkt, men nå slipper jeg både hundesikkel og is på fingrene. Behagelig. =D>

Og Tinka elsker jo alt som heter mat, så selvsagt elsker hun også leverpostei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan man gi av leverpostei da? Er jo lurt å dele det opp i små biter eller mengder da' date=' men kan de ikke få diare av for mye? Eller er det jeg som surrer?[/quote']

Det som er det kule er jo at den er på tube...Slik at man ikke trenger å dele opp.Man bare skviser litt på tuben(gjerne med votten på! :wink: ) så tyter det passe mengder med leverpostei ut.

Ps. det ante meg at det var "old news" for enkelte brukere her ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' men hvor mange sånne små doser kan man gi liksom?[/quote']

Ingen aning..Det har jeg ikke reflektert over..Nå får jo han stort sett veldig mye rare godbiter under trening,selv om han er en kongmann så går det i mye godis og.Vil da anta han tåler det bra..-den er jo med sunne planteoljer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ofte leverpostei på tube når jeg skal holde hunden min "opptatt" når vi er ute og går tur eller trener. Kommder det mennesker eller hunder hunden min ikke kan/får hilse på bruker jeg tubeleverposteien for å holde henne "opptatt" til de andre har gått forbi. Da lærer hun og at hun ikke sal hilse på alle sammen.

Men som flere har sagt så er det greit å bruke når det er litt for mange minusgrader og det ikke frister å ta av seg votten og/eller få masse hundesikkel på seg.

Min hund har og lært seg å spise av tubeleverposteien selv. Hun vet nå at man må trykke labben på tubben for at det skal komme noe godt ut av den ene enden.. . :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis har alle untatt meg prøvd dette før,men i tilfelle dere ikke har prøvd:leverpostei på tube er en genial forsterker :lol:

Spesiellt for litt småintense hunder som det koker lett over for under fri ved fot (den utføres stort sett på 2 bein eller til nød med noe som ligner tølt..),stå under marsj o.l...

Det at han mått jobbe litt for å slikke den i seg var en slager :wink:

Og perfekt å stikke oppi venstre ermet på varmedressen,jeg kunne bare skyte tuten frem etter klikket/smattet.

I tillegg slapp jeg våte hundesikkel fingre i sprengkulda og revesaksa hans over neglspretten min..Helt fantastisk ;)

Det syntes svartingen min og ---han byttet tilmed gladelig en kong mot et eneste lite slikk..Helt utrolig :roll:

=D> Det høres jo genialt ut. Forsterker på tube? Kan tenke meg at både leverpostei, kaviar og smelteost gjør susen her. Jeg er imponert!

;) he he

Det har jeg ikke tenkt på før...Smart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt det lenge np og det er genialt! Siden jeg har en såpass kresen hund som bare liker ting som klistrer i lomma så er leverpostei på tube supert!.

Så har hun en tendens til å bli "ulv" og skal bita av meg fingra når jeg har noe godt så den er genial!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bruker det. Helt genialt! ;)

Men jeg har hørt at den skal tas av produksjon, for det er visst problem med å få den ut av tuben når den er kald.. Kan ikke si jeg har noe problem med det, men det er nå hvertfall sagt at den skal bort fra butikkene... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bruker det. Helt genialt! :lol:

Men jeg har hørt at den skal tas av produksjon, for det er visst problem med å få den ut av tuben når den er kald.. Kan ikke si jeg har noe problem med det, men det er nå hvertfall sagt at den skal bort fra butikkene... ;)

Nei! Da må jeg dra og hamstre litt tror jeg. Leverpostei på tube er så genialt.

Men om det blir tatt ut av produksjon har vi jo alltids baconost osv. Det funker vel det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Da må jeg dra og hamstre litt tror jeg. Leverpostei på tube er så genialt.

Men om det blir tatt ut av produksjon har vi jo alltids baconost osv. Det funker vel det også.

Vet ikke om ost er så bra for hunder jeg...? Nå skal jeg ikke si for sikkert at den blir borte da, men det er nå det jeg har hør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om ost er så bra for hunder jeg...? Nå skal jeg ikke si for sikkert at den blir borte da, men det er nå det jeg har hør..

Håper virkelig ikke leverpostei på tube forsvinner for det bruker vi også på trening med forstyrrelser. Har også brukt baconost og det funker bra det også. Tror vel ikke det er skadelig i små mengder.

Eneste problem med tube er doseringa.. kan være litt vanskelig i starten men det er jo ikke den helt store sleiken de trenger for å holde det gående. Min blir mer trigga av lite enn mye virker det som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! uff er lei av sprengrøde bløte fingrer ute i vinterens kulde jeg altså. han blir så ivrig når han skal få godbiten at han hopper opp etter hånda mi, og tennene følger jo selfølgelig med :roll: så det der må jo være yppelig. :D da blir det mer trening ute i vinter enn det har vært :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...