Guest LXT Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 2-3 år er hun vel. Åja, stor jente hun da : ) Siter
Irenen Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Nora stiller - som eneste drentsche patrijshond Jeg gleder meg masse, da dette er hennes aller første valpeshow Har oppmøte søndag klokka ni. 1 Siter
Hoppetussa Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Humla kommer, og er da den siste kelpien. Hun er btw 2,5 år gammel, du har skikkelig koll du JeanetteH Gleder meg til å se noen nye kelpiser i ringen.. Siri 1 Siter
Solgunn Støvind Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Flere dommerendringer... Fikk dommerendring på lapsk valp, og må få splittet personlighet ettersom jeg skal være i 2 ringer samtidig Siter
SusanneL Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Ingen dommerendringer for oss så vi har heldigvis samme dommer på valp og voksen. 5 valper og 8 voksne er absolutt et godt antall på den utstillingen - jeg er tydeligvis ikke den eneste som vet at romjula raskt blir kjedelig.. LOL Til og med litt sen møtetid (10 og 10.30), så det blir jo bare kos og en bedagelig dag. Susanne Siter
Irenen Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Nora stiller - som eneste drentsche patrijshond Jeg gleder meg masse, da dette er hennes aller første valpeshow Har oppmøte søndag klokka ni. Nei, tulla. Lørdag skal jeg Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2012 Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 9 voksne shibaer og 3 shibapopcorn, det er ikke verst, altså! Kiyomi og knertis i åpen, Lady i junior, Lynet i champion og Lilo i veteran (ja, oppdretter har bare Disney-navn på bikkjene sine, sjøl om Lilo riktignok er fra Inus oppdrett). Yari (Kiyomi-datter), Bolt (hannhund fra samme oppdretter som de andre tispene) og en Ølenskjold-valp. Gleder meg til startnr kommer, så vi kan finne ut om det er flere voksne tisper innimellom der. Imouto og jeg skal selvsagt vinne hele driten. (Trur hun har stilt for dommeren 3 ganger før og fått excellent hver gang, og ck bare en. Mao ingen åpenbar cert-kandidat). 1 Siter
Monica123 Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 7 aussie valper og 4 Norske Lundehunder det kan jo bli spennede oppmøte 11.30 og 10.00..Har dommerelev på Lundehunden så da kan det jo ta litt tid.. Siter
Jankaa Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Ingen stabyer i følge Lill, så jeg er superskuffet.. Men, vi kommer for å se på! 1 Siter
Maren Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Kanskje vi tar oss turen for å titte også Siter
Kiyomi Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 9 voksne shibaer og 3 shibapopcorn, det er ikke verst, altså! Kiyomi og knertis i åpen, Lady i junior, Lynet i champion og Lilo i veteran (ja, oppdretter har bare Disney-navn på bikkjene sine, sjøl om Lilo riktignok er fra Inus oppdrett). Yari (Kiyomi-datter), Bolt (hannhund fra samme oppdretter som de andre tispene) og en Ølenskjold-valp. Gleder meg til startnr kommer, så vi kan finne ut om det er flere voksne tisper innimellom der. Imouto og jeg skal selvsagt vinne hele driten. (Trur hun har stilt for dommeren 3 ganger før og fått excellent hver gang, og ck bare en. Mao ingen åpenbar cert-kandidat). Når jeg ser hva han har satt opp tidligere så tror jeg kanskje ikke turn-shibaen min har sjans altså. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Når jeg ser hva han har satt opp tidligere så tror jeg kanskje ikke turn-shibaen min har sjans altså. Han er ikke overbegeistra for fitness-shibaer heller. Siter
Kiyomi Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Han er ikke overbegeistra for fitness-shibaer heller. Nei, han liker jo sånne som gjorde det bra i Stockholm. Siter
Synnikken Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 15 voksne mopser, 3 valper. SPENNENDEEEEEE Siter
Guest Jonna Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 15 voksne mopser, 3 valper. SPENNENDEEEEEE Lørdag eller søndag? Har sååå lyst å se på. Siter
Synnikken Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Lørdag eller søndag? Har sååå lyst å se på. Søndag!!!!! Neei!!! LØRDAG! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Nå synes jeg oss søndagsmenneskene også kan få PM, så det er mulig å begynne å telle hvor mange det er av hvert kjønn. Siter
Anette Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Jeg fikk pm istad. Og jeg skal gå siste rase søndag :-P Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Blir søndag jeg skal dit med venninna mi også, hun skal møte klokken ni Siter
Guest Jonna Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Søndag!!!!! Neei!!! LØRDAG! Jeg kommer no bort lørdag også tenker jeg. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Jeg fikk pm istad. Og jeg skal gå siste rase søndag :-PFikk PM bare noen minutter etter at jeg posta det. Ser ut til at det nok bare blir de tispene jeg visste om, 3 som kan ta cert. Siter
Kiyomi Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Fikk PM bare noen minutter etter at jeg posta det. Ser ut til at det nok bare blir de tispene jeg visste om, 3 som kan ta cert. Lady, K og Imouto? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Lady, K og Imouto?Jupp, med mindre det skjuler seg en junior før Lady. Trur ikke Alma er gammel nok enda. Siter
Kiyomi Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Skrevet 20. Desember 2012 Jupp, med mindre det skjuler seg en junior før Lady. Trur ikke Alma er gammel nok enda. Fire hannhunder var mye..? Siter
Recommended Posts