Nirm Skrevet 14. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 fantastisk.... Ikke sant. Og da tar vi ikke med den som ble politianmeldt, den som satt i fengsel og den som ble kasta ut av NKK en periode. Fenalår? Er det type spekemat? Som man får kjøpt i normale butikker? Oja haha, blogg var lurt Facepalm x) Men takk, det gjorde jo ting mye enklere Edit: Så ikke svaret først, men takk uansett Du får si ifra om du plutselig synes det er interessant en dag, for da kan jeg sørge for at du får møte to valper derifra. 1 Siter
Synnikken Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 Er det type spekemat? Som man får kjøpt i normale butikker? Drepte quoten din via tlf, Men ja. Fenalår er tørket og saltet lammelår. De fleste butikker begynner få det inn på denne tiden av året Siter
Mari Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 Termokopper med Mariusmønster. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=6734541&rom=MP 2 Siter
Nirm Skrevet 14. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 Termokopper med Mariusmønster. http://www.bokkilden...=6734541&rom=MP De var jo geniale! Yppelig å kunne ha med seg på rapporttreninger også. Og garantert ingen som har like. Det kan jo være noe til en annen gang jeg reiser bortover! 1 Siter
MiO Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 MÅ det være noe heilnorsk? Bare fordi du er norsk trenger vel ikke gavene dine være det Hva med en flaske fin rød Brunello di Montalcino? Siter
Nirm Skrevet 14. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 MÅ det være noe heilnorsk? Bare fordi du er norsk trenger vel ikke gavene dine være det Hva med en flaske fin rød Brunello di Montalcino? Synes bare det er litt morsomt å kunne gi de noe som ikke er i en hver butikk i Sverige bare. Ellers kan de jo bare kjøpe det selv liksom. Siter
Aya Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg er helt enig med norsk øl! Gjerne i kombinasjon med god norsk pølse, f.eks mårrpølse! Og jeg synes ideen din er kjempekoselig, det er koselig å gi litt sånn typisk norsk gaver til utlendinger. 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Jeg er n sucker for selbuvotter jeg, selv om det ikke er spiselig.. Siter
Jauda. Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Hmm, du skal kjøpe Vianvang (urtebrennevin) synes jeg. Patriotisk Nord- Gudbr.døl som jeg er :-D . Det er Brimis kreasjon, og et deilig brennevin til mat og kos. Litt på den søte siden heller enn den bitre, jeg har aldri fått annet enn godord når det har blitt servert. Det bør ikke være bestillingsvare på noe pol, og er overraskende rimelig. Siter
Snøfrost Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Skal jeg fortelle om den gangen jeg tok med Ekte bruost på Europaturné Tydeligvis er dette et meget sært matslag som halvparten av de bekjente kontinentale innbyggerne ikke engang turde å smake på (de var forøvrig fra NL, D, CH og DK) hehehe Om de liker noe godt i glasset så høres jo norsk øl ut som en god idé Siter
Nirm Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Takker for masse gode forslag. Har jo gaver til mange ganger framover nå! Skal nok dit "et par" ganger til i løpet av Noomis liv. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.