Credence Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Her kommer litt bilder tatt på diverse turer, treninger, kurs etc. Noen av bildene kan også være tatt hjemme Hera går på en smell =) Bella har til tider litt overtaket Hera og Bella leker kjempegodt i lag Fine Herapia =) Slik ser det ut etter en dag på stranda.. Rett i dusjen når man kommer hjem Hera reklamerer for nasjonale turistveien 889 - Snefjord-Havøysund Mye rart man kan trene på Irsk ulvehund i fri utfoldelse Igjen på tur med Maria og Bella =) Disse bildene (herifra og ned er tatt i dag den 11.10.12) Badenymfen Hera, Bella blir bare tryggere og tryggere på vann når hu er med oss på tur Men såå gøy når Hera kommer tilbake fra havet Bella har atter engang overtaket over ulven. Lyser GALSKAP ja... Hera er en sææær hund :angel: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Herlige bilder! Og for noen fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Det blei jo brae bilda no å. Nydelige Hera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Herlige bilder! Irsk ulvehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 haha, så herlig. ser ut som om de koser seg skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2012 Ahh, favorittrasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Credence Skrevet 13. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2012 Den irske ulvehunden, Hera, er mine foreldres (hvor det forsåvidt også bor en mopsegutt som jeg og tar meg av). Pleier å lufte og trene henne siden jeg har mangel på egen vovvs.. Står på venteliste på landseer til neste år, og hvor man gleder seg til den dagen =D Hvor jeg bor sammen med kjæresten så er det også en pointertispe på 5 år 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts