bea Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 ER det noen som vil dele bilder handler"team" i oppdrett eller avls klasse? Trenger tips. inspirasjone og ideer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 ER det noen som vil dele bilder handler"team" i oppdrett eller avls klasse? Trenger tips. inspirasjone og ideer Klær, oppstilling, annet - hva tenker du på for inspirasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Godt spørsmål Tenkte spesielt på klær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Da kan jeg kjøre på først jeg Foto: M. Wiik A personal favourite: Kennel Almanza på WDS Sverige 2008, foto odhraduveveri Første året kjørte vi den buksa nummer 3 har på seg med svart oventil. Året bildet er fra var jeans og jakkene standard (forøvrig grusomme jakker! ) EDIT; bilde med buksa og svart: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 TT gruppene er som regel meget stilige, Synnøve 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 10 0000-Takk HHC og Synnøve . Kjempe stilige team.. Bare å pøse på : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 TT gruppene er som regel meget stilige, Synnøve Jeg er enig, bortsett fra at jeg ser ut som jeg er funksjonshemmet på alle bildene/ødelegger og gjør så ting ser uryddige ut 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Synes dere er virkelig High class handlere..og veldig stilig og gjennomført Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Jeg er enig, bortsett fra at jeg ser ut som jeg er funksjonshemmet på alle bildene/ødelegger og gjør så ting ser uryddige ut Du har ikke sett det ene bildet vi fikk i hundesport skjønner jeg ALLE hundene står, bortsett fra min - den sitter. Alle er middels glad, bortsett fra meg - jeg ser ****** fornøyd ut. FLOTT!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Jeg unngikk ta med to bilder fordi jeg så ut som jeg var dradd igjennom do 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 BARE for å ha sagt det, den røde og lys blå oppdrgr var det tilfeldig at vi var så like Elisabeth var over the moon når hun innså at jeg hadde rødt jeg også. (Jeg er nemlig litt sær og sier at skal min hund være med, skal jeg stille han selv ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Jeg har vært med Hiselfoss inn i ringen og de hadde enkelt og greit en rød vest å ha utenpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 tror ikke jeg skal legge ut bilde fra oppdretterklassene vi har vært med på. Turklær/shorts/olabukse/kjole- om en annen. Heldigvis så de på hundene og ikke eierene Men spesielt stilig? nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 tror ikke jeg skal legge ut bilde fra oppdretterklassene vi har vært med på. Turklær/shorts/olabukse/kjole- om en annen. Heldigvis så de på hundene og ikke eierene Men spesielt stilig? nei Omtrent der jeg har vært også når man har stilt i gruppe - ikke spesielt gjennomtenkt på noen som helst måte. Men jeg tenker at det er bikkjene som skal være homogene jeg og ikke folka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Det er så stilig når alle matcher! Når jeg har vært med å stilt har det sett langt ifra så stilig ut, på spesialen i Sverige hadde jeg på en rødstripa topp med joggebukse som var bretta som en shorts Til mitt forsvar trodde jeg at jeg var ferdig for dagen, så jeg hadde sovi en time og tatt på meg noe komfortabelt noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 tror ikke jeg skal legge ut bilde fra oppdretterklassene vi har vært med på. Turklær/shorts/olabukse/kjole- om en annen. Heldigvis så de på hundene og ikke eierene Men spesielt stilig? nei Og man skal jo se på hundene, så klart! Jeg blir så oppriktig lei meg når det kommer sjeldne raser i oppdrettergruppesammenheng, så ser de ut som en jungel av ulike farger og klær, ingen synkronisert oppstilling eller løping overhodet, og det hele blir et stort kaos. Det er så synd, for da legger flesteparten merke til det fremfor at det er fire flotte individer av en rase der det er vanskelig å raske sammen til en oppdrettergruppe. Men vi går ikke alltid kledd like likt altså Samme gruppen som på bildet ovenfor: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Vi kler oss ikke likt, men enkelte ganger noenlunde likt :angel: Fra spesialen i 2008, ble BIS oppdretter. Fra NKK Trondheim 2010: Siden vi var i storringen, med "unormal rase", sto uryddig og ikke likt kledd, så var den nok derfor dommeren ikke gadd å se på hundene engang... Edit: rettet årstall på det nederste bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Sånn her så det ut da jeg leda oppdrettergruppa til shiba-oppdretteren Negi-inu på rasespesialen i 2011: Vi ække så fine på det, alltid! Hører med til historien at vi blei BIR oppdretter, foran dem som har holdt på siden rasens begynnelse i Norge. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Vi kler oss ikke likt, men enkelte ganger noenlunde likt :angel: Fra spesialen i 2008, ble BIS oppdretter. Fra NKK Trondheim 2009: Siden vi var i storringen, med "unormal rase", sto uryddig og ikke likt kledd, så var den nok derfor dommeren ikke gadd å se på hundene engang... Dette går under meget ryddig oppstilling i forhold til mye av det jeg refererer til!! Og jeg syntes forøvrig dere var kledd veldig greit for en gruppe på det øverste bildet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Dette går under meget ryddig oppstilling i forhold til mye av det jeg refererer til! Og jeg syntes forøvrig dere var kledd veldig greit for en gruppe på det øverste bildet! Må vel nevne at ingen av oss hadde planlagt å ha like klær, hverken på det øverste eller den nederste bildet. På det nederste bildet måtte Sture steppe inn og handle Stacy da kona var nyoperert (jeg stilte henne i åpen klasse, hun ble til slutt 2BTK med championat og res.cacib bak Zuma som jeg står med og fôrtispa som 3BTK (den sorte) mens Fannhvit og Fenris fikk Cacib og bim) Zuma ble i tillegg plassert i gruppa den dagen Edit: prøvde å finne bildet fra NKK i Bø i 2004, men NKK har visst ikke linket opp mer enn til utstillingene i 2010 Da skulle dere ha sett en utrolig avls-gruppe (som t.o.m. ble bis)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2012 Her er min oppdrettergruppe, ikke så stilige vi menneskene kanskje- men heldigvis var det hundene som var viktigst (BIS oppdrettergruppe på rasespesialen i Sverige, 5 grupper deltok).. Planen er at også vi 2beinte skal være representable neste gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Takk for at dere delte alle sammen... Herlige hunder, gode oppstillinger og stilige handlere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts