SobianShaddow Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Hei, er ny på denne siden og snart eier av verdens skjønneste lille Sibirsk/Alaska Husky gutt. Han setter sine første skritt i huset den 19.oktober og da tenkte Hønemor det var på tide å bli medlem i et forum hvor man kanskje kunne få litt hjelp siden det er en stund siden man hadde hund Jeg er en jente (ung dame) på 22 år som studerer og ellers trives med aktiv trening ved siden av skole. Har jobbet ett par år, men funnet ut at en høyere utdanning er en utfordring jeg trenger. Sobian (Sobians Shaddow) er en nysgjerrig liten valp som elsker å være ute og stortsett er i aktivitet hele dagen. Han har mye personlighet og det blir en stor glede å få han i hus så vi kan være nysgjerrig sammen og utforske hver en sti i skog og mark. Håper å være aktiv her på forum og blir sikkert å rope ut dersom jeg står fast med småsaker (allerede gjort det forsåvidt) og ellers for litt hundeprat Hilsen fra meg (og snart Sobian) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Velkommen! Gratulerer som valpeeier! Vi liker godt bilder her inne altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SobianShaddow Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Velkommen! Gratulerer som valpeeier! Vi liker godt bilder her inne altså Bilde kommer så fort som mulig, skal nemlig en snartur innom godgutten i morgen og kose han glugg ihjel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Velkommen til dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Bilde kommer så fort som mulig, skal nemlig en snartur innom godgutten i morgen og kuse han glugg ihjel Kniiiiis Sorry, jeg greide ikke dy meg Og velkommen som snart hundeeier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SobianShaddow Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Kniiiiis Sorry, jeg greide ikke dy meg Og velkommen som snart hundeeier Haha, så den ikke før nå, ble litt vel ivrig her Tusen takk for velkomst og uthevelse av skriveleif 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sisko87 Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Hei og velkommen! Du har ikke tilfeldigvis kjøpt Sobian i Harstad (hos Kristin A.)? Syntes navnet virket så kjent... I såfall skal jeg snart hente meg søstera hans, lille Isa og gleeeder meg utrolig mye! ....skal selv presentere meg her etterhvert... er også ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts