Gjest Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Spennende! Tro om det koster noe å komme inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Den ville jeg ha sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Spennende! Tro om det koster noe å komme inn? Det er gratis inngang på åpninga. Ellers er den inkludert i billettprisen på Polarmuseet (50/25 kr), men ansatte og studenter ved UiT kommer inn gratis uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Er det noen andre Soniser i Tromsø som har lyst å gå? Så kunne vi hatt et lite minitreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Poter - hvis du har tid fredag/lørdag eller søndag kan du bli med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Er det noen andre Soniser i Tromsø som har lyst å gå? Så kunne vi hatt et lite minitreff Jeg skal ned dit på åpninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Poter - hvis du har tid fredag/lørdag eller søndag kan du bli med meg Ja, det hadde vært koselig! Jeg skal ned dit, jeg jobber der. Kanskje vi sees? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 å det hadde vært spennende! Men litt vel langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Poter - hvis du har tid fredag/lørdag eller søndag kan du bli med meg Ja, det hadde vært koselig! Kanskje vi sees? Da synes jeg dere kan komme på søndag. :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Søndag passer fint gimme a tiem and ill be thar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Søndag passer fint for meg også. Ettermiddag/kveld passer best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Det så kjempeinteressant ut! kos dere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2012 Stilig idè! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts