Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er vel på sin plass å takke AnetteH (som jeg mistenker har hatt mye arbeid med å arrangere dette), Marie, Marianne og Nina for framifrå dømming og skriving og alle som deltok (eller ikke ) og bid

Her kommer de første bildene jeg har rukket til fra klasse 1

Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Edit: Dagens beste lineføring? Resten av bildene jeg tok, ligger HER

Skrevet (endret)

SIRI EVELINE OG CHILLI. Siri, tagger du Monica eller sier filmen er ute?

Det gjør jeg vettu :) Også må du ha stooor takk for filmene!

Utrolig lærerikt å se seg selv, ser mye jeg må trene på. Man skulle tro jeg gikk i militæret så stiv jeg er! Må nok trene masse på å slappe av ja!

Endret av Siri Eveline
Skrevet

Det gjør jeg vettu :) Også må du ha stooor takk for filmene!

Utrolig lærerikt å se seg selv, ser mye jeg må trene på. Man skulle tro jeg gikk i militæret så stiv jeg er! Må nok trene masse på å slappe av ja!

Syns dere var flinke mtp hvor kort tid dere hadde på å "bli kjent". Jeg er nok veldig stiv selv når jeg går, fordi det er bare sånn jeg er når jeg går lydighet :P men morsomt å se film! Rare lille lykkepilla :)

Skrevet

Syns dere var flinke mtp hvor kort tid dere hadde på å "bli kjent". Jeg er nok veldig stiv selv når jeg går, fordi det er bare sånn jeg er når jeg går lydighet :P men morsomt å se film! Rare lille lykkepilla :)

Godt å vite at jeg ikke er alene om det. Bare å se på knyteneva mi :P

Men ja, til å ha trent et par dager er det egentlig ikke noe å klage over. Nå gjelder det bare å få trent egen hund minst like bra :P

• Like 1