Aya Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Vi har hatt denne leken før, men det er lenge siden - foreslår en ny runde! Jeg beskriver en hund som er eid av en sonis, evt. en som har vært eid av en sonis (men den må nesten ha vært nevnt endel ganger her inne for at det skal være mulig å gjette den da ), og dere gjetter. Den som gjetter riktig overtar stafettpinnen. Hunden jeg tenker på er rød og hvit. Rasen har en idealhøyde for hanner på 43 cm og for tisper på 40 cm. Rasen er kjent for å inneha endel spesielle egenskaper! Denne hunden bor sammen med en annen hund av samme rase, og blir blant annet brukt til blodspor. Begge hundene har akkurat flyttet til et nytt hjem - sammen med eieren sin altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Ser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Mente sandy eye candy! Dumme mobil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Er det ikkje hunden vi skal gjette? Aiko? (trudde eigentleg SEC hadde meir enn to hundar, eg?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Da gjetter jeg på Imouto (skrives det sånn?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jaja AIKO da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Er det ikkje hunden vi skal gjette? Aiko? (trudde eigentleg SEC hadde meir enn to hundar, eg?) Neida, det er jeg som har resten av hundene i huset Ja, det er jo da enten Imouto ellet Aiko. Men det var ikke lett å hvite hvem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg tippet Nevø (eller var det onkel?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg tippet Nevø (eller var det onkel?) De er vel litt høyere enn ca 40 cm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 ehh.. ja kanskje det ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Shibahannene skal da ikke være høyere enn 41 cm! Og jeg tipper Imouto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Feil! Kan røpe at disse to hundene er av ulikt kjønn - jeg er ute etter hannhunden. Tispen er av en annen farge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Er vel en av basenjiene kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Tispa til Wednesday, men hva heter hun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Rasen er korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Tufani til Wednesday! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Tispa til Wednesday, men hva heter hun? Mente hanne og fant hannens navn, men er det riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Tufani til Wednesday! Helt riktig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Det forklarer hvorfor det ikke var riktig høyde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Navnet på en gruppe 8 hannhund. Eier hadde tidligere en gruppe 8 tispe av annen rase. Begge hundene er røde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Navnet på en gruppe 8 hannhund. Eier hadde tidligere en gruppe 8 tispe av annen rase. Begge hundene er røde. Monti ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Monti ! Jaaa Din tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 tispe. Eier har hatt 2 gruppe 2 hunder av hvert kjønn , og har nå en gruppe 10 hund. Jeg er ute etter navnet på den første gruppe 2 hunden som altså var tispe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Hmm, tenkte egentlig på dobberne til Djervekvinnen men de var jo tisper begge to, Hera og Chanti.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Tenkte på Soppehundene jeg, men det blir feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts