MaritaS Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Jeg er ikke der selv, men Kuma har selskap av min mams, søster og SuperHandler Sandra. Sitter på kafe i Budapest med vondt i magen og noe rart i halsen. Shiba skal etter planen starte ti, så da er han nok på vei inn i ringen, eller på vei ut. Sitter med museknappen på "oppdater" på resultat-tråden til NKK. **** altså, neste år må jeg være der selv, dette trur jeg tar år av livet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 noen som lager bildetråd??? :-D jeg vil trøste meg med bilder siden jeg ikke kom meg ivei i år :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 noen som lager bildetråd??? :-D jeg vil trøste meg med bilder siden jeg ikke kom meg ivei i år :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 noen som lager bildetråd??? :-D jeg vil trøste meg med bilder siden jeg ikke kom meg ivei i år :-( Jaa! Ble ikke noe tur på meg, bilen til de jeg skulle sitte på med brøyt sammen . Bilder!Bilder!Bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts