Irenen Skrevet 27. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2012 Det er koselig å gå kveldstur i skogen Siter
Irenen Skrevet 28. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2012 Det er så fantastisk nydelig ute med masse snø og sol Begynte sent på jobb idag, og måtte selvfølgelig utnytte det med en tur i skogen. Veide henne også idag (hun er 14 uker og fire dager), og hun veier 10.2 kg. Veksten har roet seg litt i forhold til de aller første ukene, men hun vokser likevel jevnt og trutt Noen ganger ser ikke Nora like smart ut Sniker inn et bilde av Taxi og, fra samme turen 4 Siter
Irenen Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2012 Ble tur idag også, og Nora storkoste seg Er en som liker å grave hodet nedi snøen Og i tillegg har vi vært i byen og på cafè (en innholdsrik dag for en liten valp med andre ord). Hun syntes ikke det var skummelt i det hele tatt og tittet på meg mens hun trasket logrende ved siden av meg, til tross for MASSE folk og støy. På cafèen lå hun bare og sov på benken oppå et teppe 2 Siter
Irenen Skrevet 30. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. November 2012 Må også legge til at Nora nå på tre dager har tatt seg et isbad, prøvd å spise tre tegnestifter og brent av litt værhår på et lys utendørs. Hun er noen ganger LITT håpløs.. Siter
Irenen Skrevet 1. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Desember 2012 Jeg fortsetter å spamme jeg Nora holder varmen sålenge hun er i bevegelse, men hun blir raskt kald når vi stopper opp. Da er det godt med et fang å ligge på og en varm jakke rundt kroppen 2 Siter
Irenen Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Så ble det litt endring i planene her. Vi skulle egentlig starte på valpekurs hos canis med Aase Ramsrud som instruktør 14. januar, men hun hun mente at valpekurs ikke var det rette for oss i og med at jeg har startet såpass tidlig å lære inn grunnferdigheter som utgangsstilling, trampe på musematte osv. Derfor skal vi heller starte rett på konkurranselydighetskurs hos henne, hvor hun deler opp kurset i to nivåer (grupper). Det blir spennende det! Jeg gleder meg skikkelig Også er det heller ikke lenge til Noras første valpeshow, som også blir veldig spennende og moro Noen bilder fra idag: Siter
Irenen Skrevet 4. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Mor ble stolt idag Lille fuglehundvalpen tok plutselig stand på en trost Siter
Irenen Skrevet 4. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Hun er bare så fin Takk "lille" (nå 11 kg) langbente valpen 1 Siter
jaktlykke Skrevet 4. Desember 2012 Rapporter Skrevet 4. Desember 2012 Ja helt enig! Hun er til å spise opp 1 Siter
Irenen Skrevet 8. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Egentlig så driver jeg for øyeblikket og vasker leiligheten. Men så er det kjedelig, så da finner jeg på andre unyttige ting som dette: Nora er flink jakthund og tar stand på alt hun ser av fugl Og siden eieren av Nordberg dyreklinikk, hvor jeg jobber, nå også har tatt over Acela hund og katt, så jobbet jeg også der igår - og Nora var med Litt protestering i starten, men så var hun kjempeflink (Hvis noen måtte lure så bruker jeg ikke bur hjemme) 2 Siter
simira Skrevet 8. Desember 2012 Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Åå, så heldige dere er! Har griselyst på det konkurransekurset med Aase, men det er samme ukedag som kurs med Kovu. Siter
Irenen Skrevet 8. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2012 Åå, så heldige dere er! Har griselyst på det konkurransekurset med Aase, men det er samme ukedag som kurs med Kovu. Åååh, så kjedelig Jeg skulle ønske kurset var på mandager eller fredager jeg, for da jobber jeg vanligvis ikke. Er så stress med kollektiv hit og dit etter å ha vært på jobb hele dagen. Men kurs er så morro, så det skal nok gå bra Også merker jeg det at jeg er litt glad for at det ikke ble utendørs valpekurs allikevel. Det hadde blitt kaldt for oss begge! Siter
Irenen Skrevet 9. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 Har glemt å poste de to siste ukesbildene her. Ellers så har Nora vært med på kooikertreff idag 1 Siter
Shlush Skrevet 9. Desember 2012 Rapporter Skrevet 9. Desember 2012 hun er virkelig en nydelig hund :-) :-) Siter
Irenen Skrevet 10. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2012 hun er virkelig en nydelig hund :-) :-) Takk Er veldig fornøyd med henne Siter
Irenen Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Noen bilder av Taxi og Nora som leker. Nora veier nå 12 kg og er dermed tyngre enn Taxi 1 Siter
simira Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Så stor hun har blitt! Og søt da. Edit: Søt var hun hele tiden, altså. Siter
Irenen Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Så stor hun har blitt! Og søt da. Edit: Søt var hun hele tiden, altså. Ja, hun vokser fort, men jevnt og fint Hun er bare en fantastisk valp synes jeg Det eneste problemet jeg føler jeg har om dagen er at hun ikke er spesielt interessert i å gå i bånd når det er kaldt eller vått ute.. Det går fort hjemover, men til bussen på morningen de dagene jeg jobber - da er det litt upraktisk at hun nekter å bevege seg Siter
SiriEveline Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Skrevet 14. Desember 2012 Vakre Nora! Syntes hun virkelig begynner å skyte i været Hun blir nok en liten øyesten! Gleder meg masse til å møte henne! Siter
MonicaT Skrevet 14. Desember 2012 Rapporter Skrevet 14. Desember 2012 Hun er kjempe søt Når og hvor blir første valpshow? Siter
Irenen Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2012 Vakre Nora! Syntes hun virkelig begynner å skyte i været Hun blir nok en liten øyesten! Gleder meg masse til å møte henne! Ja, hun er ganske langbent og er blitt høyere enn Taxi Uten å ha målt henne vil jeg tippe hun er ca 44cm. Og jeg gleder meg til fuglehundutstilling! Hun er kjempe søt Når og hvor blir første valpshow? Det blir i letohallen 29. desember Absolutt ikke lenge til, og jeg har øvd svært lite. Men vi får noen dager å øve på i romjula Nå har vi vært på tur i skogen, og Nora ligger krøllet sammen i en ball inntil meg. Taxi er sånn som vil ligge i fred på et annet rom når han er sliten, mens Nora vil ha mest mulig nærkontakt istedet Siter
Irenen Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2012 Et bilde fra tur idag Nora blir 17 uker imorgen. 2 Siter
Irenen Skrevet 16. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2012 Igår ble Nora 17 uker, så jeg har tatt nytt oppstillingsbilde av frøkna igjen Man ser ikke den helt store utviklingen på bilder fra uke til uke, men hun skyter i været og legger på seg omtrent en kilo i uka. Hun var strålende fornøyd med all snøen som dalte ned denne helga Hun er jo blitt vandt med snø, men ikke så MYE snø. Herlig å se henne base rundt og kose seg 1 Siter
Irenen Skrevet 19. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2012 Meg og Nora på tur helga som var Idag vekte hun meg med å vaske meg i hele ansiktet, for så å deise oppå hodet mitt. Da var det visst påtide å stå opp.. 1 Siter
Recommended Posts