Irenen Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Taxi fant seg en stor pinne, men Nora klarte å overtale han til at de kunne dele 1 Siter
Pajko Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nurrrrh, hvor er hun blevet sød 1 Siter
Aya Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Jeg har nesten aldri sett en så suverent nyyydelig valp! Helt fantastisk skjønn! Og du er flink til å ta bilder Gleder meg til å følge utviklingen 1 Siter
SiriEveline Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Jeg dauer, hu ser så uuutrolig skjønn ut på pinnebildet nederst til venstre! For et ansiktsutrykk liksom! Siter
Irenen Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Taxi aner at Nora har planer om å pøble, og prøver å dempe henne: Nora sine skarpe krokodilletenner nærmer seg steder Taxi helst ikke ønsker at de skal være: Han blir litt irritert, men gjør ikke annet enn å gi henne et strengt blikk: Til slutt går han og legger seg en annen plass i sofaen. Denne lillesøstera altså.. Siter
Aya Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Den ser ut som en skikkelig festlig liten sak, den der! Særlig på det første bildet bare lyyyser det trollskap av hele henne! Siter
Irenen Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Nurrrrh, hvor er hun blevet sød Koselig at du synes det Jeg har nesten aldri sett en så suverent nyyydelig valp! Helt fantastisk skjønn! Og du er flink til å ta bilder Gleder meg til å følge utviklingen Oi, takk! Selv om idag kunne jeg gått lånt henne bort et par timer Hun har seriøst vært pøbel i heele dag! (til tross for at vi har vært i skogen + trent mentaltrening) Jeg dauer, hu ser så uuutrolig skjønn ut på pinnebildet nederst til venstre! For et ansiktsutrykk liksom! Hihi, hun digger Taxi, så hun vil gjerne ha alt han har, og gjøre alt han gjør 2 Siter
Irenen Skrevet 5. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2012 Den ser ut som en skikkelig festlig liten sak, den der! Særlig på det første bildet bare lyyyser det trollskap av hele henne! Haha ja, å sove var det siste hun hadde planer om! Men nå sover hun ENDELIG Siter
Pajko Skrevet 6. November 2012 Rapporter Skrevet 6. November 2012 Jeg håber, at Pajko er lige så tålmodig som Taxi, når han en gang skal have en lillesøster... Siter
Irenen Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2012 Jeg håber, at Pajko er lige så tålmodig som Taxi, når han en gang skal have en lillesøster... Jaa, Taxi er riktig god med henne 1 Siter
Irenen Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. November 2012 Yay! Idag kom snøen tilbake Nora er nå 11 uker og tre dager - og veier 7.25 kg 3 Siter
Irenen Skrevet 8. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2012 Først et par bilder fra tirsdag (igår tok jeg ingen): Idag har Nora først vært med meg på jobb hvor hun stort lå på ryggen med bena rett til vers og sov. Etter det var det tid for agilitytrening med Taxi og litt sosialisering og miljøtrening for Noras del. En overtrøtt valpis så seg nødt til å ha en trollskapstund før man kunne sovne søtt Vekta idag var på 7.7 kg Siter
jaktlykke Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Først et par bilder fra tirsdag (igår tok jeg ingen): Idag har Nora først vært med meg på jobb hvor hun stort lå på ryggen med bena rett til vers og sov. Etter det var det tid for agilitytrening med Taxi og litt sosialisering og miljøtrening for Noras del. En overtrøtt valpis så seg nødt til å ha en trollskapstund før man kunne sovne søtt Vekta idag var på 7.7 kg Siter
jaktlykke Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Jeg blir i så godt humør av å lese tråden din! Nora er bare en alldeles bedårende valpis Siter
SoppenCamilla Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Herre, for noen øyne på den lille skapningen! Siter
Annegru Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Hun er så søt! Og så har hun så herlig uttrykk! Og så ser hun så myk og god ut! Siter
Irenen Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Jeg blir i så godt humør av å lese tråden din! Nora er bare en alldeles bedårende valpis Åååh, så koselig Herre, for noen øyne på den lille skapningen! Spøkelseøyne Hun er så søt! Og så har hun så herlig uttrykk! Og så ser hun så myk og god ut! Hihi, hun er veldig myk og god Siter
Irenen Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Kom igjen a Taxi, lek med meg: Flyvende hunder: Siter
Irenen Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Litt flere bilder av nederlenderne sammen Desverre ikke supergod kvalitet på bildene idag, da jeg synes det er litt vanskelig å ta gode bilder med det lyset som er ute nå om dagen. 1 Siter
SiriEveline Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Så gode venner de har blitt Siter
Irenen Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Så gode venner de har blitt Ja, de to går helt strålende sammen Hun er litt skeptisk til fremmede hunder, men det går bedre og bedre. Sørger for at hun kun får hilse på rolige og snille hunder. Samtidig tenker jeg at det er helt greit at hun ikke buser på alle og enhver Mennesker derimot - der elsker hun alle! Barn spesielt er det kuleste i hele verden Siter
Irenen Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Wæææ! Krise! Minnekortet til kameret mitt er ødelagt Heldigvis er det lørdag imorgen, så jeg får kjøpt nytt Nora er nå påmeldt valpekurs hos canis 14. januar - og jeg gleder meg Siter
marjea Skrevet 9. November 2012 Rapporter Skrevet 9. November 2012 Så fin hun er, og Taxi ser ut som en strålende storebror! Liker de matchende tags'a, skikkelig fine! Siter
Irenen Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2012 Så fin hun er, og Taxi ser ut som en strålende storebror! Liker de matchende tags'a, skikkelig fine! Takk Ja, Taxi er utrolig tålmodig og flink med henne. Nesten litt for tålmodig noen ganger.. Jeg liker tags'a jeg også, veldig fornøyd med dem Siter
Recommended Posts