Gå til innhold
Hundesonen.no

Strikkhopp


Kaja
 Share

Recommended Posts

Mamma, bror, samboer og jeg har tenkt oss til Rjukan neste helg for å kanskje hoppe i strikk!

Sambo og bror er veldig selvsikre og skal ,selvfølgelig, hoppe i strikk. Jeg var høy på pæra og sa at jeg også selvfølgelig klarer å hoppe i strikk. Men nå kjenner jeg skepsisen ta meg altså!

Er det noen her som har hoppet i strikk? Hvordan var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet på sydentur for snart 10 år siden. 70 meter over havet, hadde halve kroppen under vann da jeg touchet vannflaten. Det var noe jeg lenge hadde ville gjøre, men egentlig var det ikke noe spesielt å få gjort det. Det gikk fort, jeg kjente ikke noe sug eller noe. Kanskje en tilfredsstillelse av å ha gjort det. Ølen etterpå var vel så god :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Awww jeg vil, jeg vil.. :o

Du får snakke med de om ryggen din da vet du, om det er noe problem til hinder for strikkhopp har de også zip-line og visstnok mulighet for å rappelere ned fra brua så du skal nok ikke kjede deg.. :D

Rjukan skal visstnok være av de mest spektakulære hoppene, ikke pga høyde men med det å hoppe ned i juvet.. Det er jo tildels villt nok bare å gå over og se ned fra brua der.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet i Rjukan for Nyaktig tre 岠siden :D eller, jeg ble dyttet rettere sagt. De aller fleste mennesker har vel en slags sperre for 堫aste seg ut i lse lufta, s堤e "snille" som jobber der sier ganske enkelt bare "1, 2, 3, hopp", ogs堦岠man et lite puff :lol: Det var heelt sinssykt, og anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...