ingerlise Skrevet 11. September 2012 Rapporter Share Skrevet 11. September 2012 Leter etter dommer oppsette til orkdal hundblubb, på hjemmesidn deres står det at anonsen er klar, men den er ikke klikkbar så det er ikke mulig å lese den, noen som har peiling på hvor jeg kan finne dommer opplysinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 11. September 2012 Rapporter Share Skrevet 11. September 2012 Har bare sett den sirkulere på FB, men her er linken: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/457307_10150996736582890_666641692_o.jpg (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 11. September 2012 Rapporter Share Skrevet 11. September 2012 Den ligger på hjemmesiden til klubben nå i allefall: http://www.orkdalhundeklubb.no/UTSTILLING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Da har man meldt på 2.stk dvergpinscher .. En i voksen & en i valp Hvem andre har planer om å stille den helga ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2012 Jeg! Lapphundhanne på lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Jeg meldte visst på lell jeg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Oabba skal stille, og etter det vi vet er hun eneste tispe Det kommer muuuuuuuuuuligens en til, men det vet vi ikke før PM kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 24. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2012 Lego ble også påmeldt, kun få minutter før forlenget frist gikk ut.... Så da er det bare og begynne å grue seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Endel finske lapper påmeldt gitt, 15 voksne og 7 valper. Ihih, spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Endel finske lapper påmeldt gitt, 15 voksne og 7 valper. Ihih, spennende Hvordan finner vi dette??! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Hvordan finner vi dette??! Fikk nettopp PM på mail, der ligger det link til hele programmet. Funker denne? http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachmentFile?UTID=120581 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Fikk nettopp PM på mail, der ligger det link til hele programmet. Funker denne? http://www.nkk.no/nk...ile?UTID=120581 Oppdaget nå nettopp at jeg har også fått mail.. Men da bare 1 av 3 startnummer.. Gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Hvordan finner vi dette??! Sjekk mailen din, der finner du PM 3 svarte dverger, alle tisper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Sjekk mailen din, der finner du PM 3 svarte dverger, alle tisper. Jeg har klart å sjekke mailen nå da.. Men jeg fikk den ikke like raskt som Aslan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Jeg har klart å sjekke mailen nå da.. Men jeg fikk den ikke like raskt som Aslan Jeg har superspeedmail 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Jeg kommer også Langt å reise med en blåslufsehund men det er jo så gøy da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Nå nærmer det seg Noen andre med nerver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 JA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Flott at det ikke bare er meg! Må vel så smått begynne å pakke! Setter snuten nordover i morgen tidlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Oabba skal stille, og etter det vi vet er hun eneste tispe Det kommer muuuuuuuuuuligens en til, men det vet vi ikke før PM kommer. Hele 7 GD, tror det er rekord for denne utstillinga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts