Pixie Skrevet 31. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2017 Akkurat nå, Ingidano skrev: Stikk innom Kid eller lignende, de har tape for å legge opp gardiner. Eneste er at det kanskje kan bli litt for stivt. Skal bare strykes på. Ah, tusen takk! Driter i om det blir stivt, kjolen er billig og blir sikkert hengende i skapet etter bryllupet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 31. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2017 Dere, noen som kan litt brodering her? Jeg er helt håpløs på håndarbeid, og har sikkert tatt meg vann over hodet ved å forsøke klokkestreng til tantebarnet Vanlig korssting skal jeg nok få til, men dette stikkesting var litt vel profesjonelt snakk Får for øyeblikket ikke lastet video, så skulle hatt det forklart, tegnet etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 10 timer siden, Anooni skrev: Dere, noen som kan litt brodering her? Jeg er helt håpløs på håndarbeid, og har sikkert tatt meg vann over hodet ved å forsøke klokkestreng til tantebarnet Vanlig korssting skal jeg nok få til, men dette stikkesting var litt vel profesjonelt snakk Får for øyeblikket ikke lastet video, så skulle hatt det forklart, tegnet etc Kanskje @Mirai vet det? Hun broderer litt ellers finnes det også skriftlige turorials på det meste hvis du googler litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 1 time siden, Teserere skrev: Kanskje @Mirai vet det? Hun broderer litt ellers finnes det også skriftlige turorials på det meste hvis du googler litt Dessverre, bare korssting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Ferdig med en truse til. Prøvde å dekke halehullet med et kantbånd, hullet kunne kanskje vært litt større. Også ser jeg at jeg kan ta lengre strikk inni og strekke lengre opp langs kanten på rumpa, så trusa blir strammere oppover på utsiden og ikke "flagrer" ut. Men dette er den beste hittil, og ting gikk bra underveis! Den er ikke skjev i borrelåsen, bare tatt på litt skjevt. Her er forresten puta på plass i bilen! Dere kan se det gamle stoffet på puta til høyre, hehe.. Også har vi endelig fått lagt kontaktplasten på bordene, er såååå fornøyd! Før: Etter: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 12 hours ago, Anooni said: Dere, noen som kan litt brodering her? Jeg er helt håpløs på håndarbeid, og har sikkert tatt meg vann over hodet ved å forsøke klokkestreng til tantebarnet Vanlig korssting skal jeg nok få til, men dette stikkesting var litt vel profesjonelt snakk Får for øyeblikket ikke lastet video, så skulle hatt det forklart, tegnet etc Hjelper dette? Stikkesting/attersting er å sy en strek med tråden. Pleier også å være med beskrivelse av stingtypene i broderipakkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 20 minutter siden, Ingidano skrev: Hjelper dette? Stikkesting/attersting er å sy en strek med tråden. Pleier også å være med beskrivelse av stingtypene i broderipakkene Se der ja! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Åja, det er de kjedelige strekestingene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 1 time siden, Mirai skrev: Åja, det er de kjedelige strekestingene . De ser vanskelige ut for meg Er dette detaljer? Skal de gå over, under og på tvers av korsstingene, liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 20 minutes ago, Anooni said: De ser vanskelige ut for meg Er dette detaljer? Skal de gå over, under og på tvers av korsstingene, liksom? Det er for å fremheve detaljer ja. Det skal ligge oppå eller ved siden av korsstingene. Ikke tenk så mye, bare prøv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 14 minutter siden, Ingidano skrev: Det er for å fremheve detaljer ja. Det skal ligge oppå eller ved siden av korsstingene. Ikke tenk så mye, bare prøv Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 13 minutter siden, Anooni skrev: Tusen takk! Du tar det etter korsstingene ja . Eksempel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 Så fint @Mirai! Både campingvogn og truse, kantbånd funket jo supert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 1. August 2017 Rapporter Share Skrevet 1. August 2017 6 minutter siden, Mirai skrev: Du tar det etter korsstingene ja . Eksempel: Wow så flott! Ser at de utgjør veldig masse, så å droppe de er kanskje ikke så lurt Skal gi det et forsøk, ihvertfall, er bare så innmari dårlig på knoting, konsentrasjon og tålmodighet når det kommer til sånne ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Ferdig med genseren! Veldig glad jeg forlenget bolen. Bildene er ikke rettferdig, genseren er mye finere i virkeligheten! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Kjempefin @Teserere! Min med pusegarn ligger på vent for å samle opp motivasjon til ermer. Ellers har jeg to sjal som er 85% ferdig, og enda en kofte som er nesten ferdig den også. Så hva gjør jeg? Legger opp til et nytt sjal vel! Ravelry ass. #elskhat 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 @Teserereden ble kjempefin! Fin farge også, selv om det ble litt annerledes enn vi så på nettbutikken . Jeg syr og syr jeg da .. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Kjempefin, @Teserere! Og du er så sjukt flink, @Mirai! Jeg er i ferd med å strikke den ene armen på ingendikkedarer-genseren, som jeg synes det er skikkelig mye dikkedarer med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Takk! Tror det er sånn krampeaktig hobbykrise i hodet mitt, en uke igjen av ferien bare . Den burde bytte navn den genseren. Masse dikkedarer tydeligvis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. August 2017 Rapporter Share Skrevet 2. August 2017 Jeg skal aldri strikke dikkedaregenser ass. Den oppskriften høres ut som den burde inkludere et kurs mindfulness på lydbok som man kan høre på mens man strikker. ? Men jeg må innrømme at bildene deres gjør at det rykker litt i garnlageret likevel ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 3. August 2017 Rapporter Share Skrevet 3. August 2017 Jeg har begynt å hekle, og jeg digger det! Nå har jeg begynt på en skilpadde med restegarn. Det går så fort når det er små kosedyr Men av en eller annen grunn blir aldri alle fire beina like, selv om jeg tror jeg har gjort det helt likt... https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=2288&cid=1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. August 2017 Rapporter Share Skrevet 3. August 2017 Jeg har funnet frem en ufo! Daisygenser! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Blitt invitert i forsinket 30-årslag + innflytningsfest til et par, forslag til noe jeg kan sy og gi bort? Noe som de kanskje blir glad for og ikke bare noe jeg syns er gøy å lage... . Eller, det kan gjerne være gøy å lage OG fint å gi bort! Hehe! Redigert: Brødkurv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Jeg har begynt på denne, i Alpakka soft, for et mykt garn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Stilig @Kaja, hvilken farge? Jeg stikker til sverige imorgen, 5 dager med kun 20 minutters fyll. Resten blir strikketid (og lesetid). Håper å strikke ferdig daisygenseren og starte på wind down! Daisy: wind down: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts