MayB Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Er det noen her som vet hvordan man stopper sokker? Er det lett/vanskelig? Er det verdt det i det hele tatt http://nosteblogg.blogspot.no/2011/02/stopping-steg-for-steg-med-eit.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Det vokser sakte men sikkert:) Egentlig skulle det være sånne vrangstriper føere ganger, men mannen ville ikke ha det og jeg gadd ikke rekke opp. Gensern skal brukes på jakt og han er ille spesielt nøye på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Får ikke redigert. Han er ikke nøye på det skulle det stå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Så effektiv du er ! Jeg har såå mange prosjekter jeg har lyst til å starte på/fortsette med, men jeg må bli ferdig med de vottene først, kjeedelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Nydelig farge, Kaja! Jeg er veldig glad i slike dype, rike farger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Jeg gleder meg mest til å bli ferdig, for da kan jeg begynne på Mariusgenser til meg selv Jeg har gjort ferdig vrangborden på det ene erme bare for å gjøre noe annet, men jeg er på jobb og har ikke med meg fler pinner så får ikke fortsatt på ermet før i morgen. Veldig usikker på toppen altså, forstår ikke helt oppskriften, men det tar jeg når den tid kommer! Det er en hel del cm igjen med rundt og rundt først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Strikkedamer, kan dere step by step hjelpe meg med dette? (jeg har ca 30 cm igjen før den tid, men vrir hodet da..) NÅR arbeidet måler ca 62 cm, felles de mindtereste 39m av på forstykket til halsringingen (hvordan vet jeg hva de midtereste maskene er? "midterst" foran eller på hele driten eller hva? Strikk videre på frem og tilbake og p beg nå ved halsen (p beg nå ved halsen??) Når begynte jeg plutselig å strikke fram og tilbake? Strikket rundt fram til her. Fell videre mot halsen på hver 2. pinne med 2,3,1,1,1? hææ? Jeg ser at jeg kanskje ikke helt er istand til å strikke genser enda da jeg ikke forstår oppskrifter overhode *knis* men hva har man vel sonen til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Strikkedamer, kan dere step by step hjelpe meg med dette? (jeg har ca 30 cm igjen før den tid, men vrir hodet da..) NÅR arbeidet måler ca 62 cm, felles de mindtereste 39m av på forstykket til halsringingen (hvordan vet jeg hva de midtereste maskene er? "midterst" foran eller på hele driten eller hva? Strikk videre på frem og tilbake og p beg nå ved halsen (p beg nå ved halsen??) Når begynte jeg plutselig å strikke fram og tilbake? Strikket rundt fram til her. Fell bidere mot halsen på hver 2. pinne med 2,3,1,1,1? hææ? Jeg ser at jeg kanskje ikke helt er istand til å strikke genser enda da jeg ikke forstår oppskrifter overhode *knis* men hva har man vel sonen til? Der omgangen begynner er i siden på genseren. Sett merke i andre siden også, med like mange masker til for- og bakstykket. Fra omgangens begynnelse til neste merke er da forstykket hvor du feller de 39 midterste maskene. Når du har felt de 39 maskene må du strikke frem og tilbake og omgangen begynner der du har felt de 39 maskene til halsen. Du skal så felle på annenhver pinne på hver side av halsen, første gang 2 masker, neste gang 3 masker, neste gang 1 maske, neste gang 1 maske og siste gang 1 maske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Der omgangen begynner er i siden på genseren. Sett merke i andre siden også, med like mange masker til for- og bakstykket. Fra omgangens begynnelse til neste merke er da forstykket hvor du feller de 39 midterste maskene. Når du har felt de 39 maskene må du strikke frem og tilbake og omgangen begynner der du har felt de 39 maskene til halsen. Du skal så felle på annenhver pinne på hver side av halsen, første gang 2 masker, neste gang 3 masker, neste gang 1 maske, neste gang 1 maske og siste gang 1 maske. Takk! Tror jeg forstår. De 39 maskene skal felles helt på midten? Og 39 masker etterhveraldre? *inn med tesje* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Jepp 39 masker etterhverandre ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Jepp 39 masker etterhverandre ja Flotters! Da må jeg bare lide meg 30 cm til, jeg klarer ikke se på tv mens jeg strikker så det er en smule kjedelig. Hører på lydbok da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Får jeg noengang barn skal noen få lage slik til meg 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Inspirasjon http://holycrapyarnandstuff.tumblr.com/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Inspirasjon http://holycrapyarnandstuff.tumblr.com/ Mye fint! Men det er jo ikke oppskrifter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Nei, men det er kanskje mulig å finne noe lignende om man søker, eller mikse og trikse litt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Det er da linket til oppskrifter på mange av de der? Artig at Nelson ulgene jeg heklet til soelvd og Maren var der! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jeg prøvde å trykke på bilde og skrift men kom bare til en ny side med bilde på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 (endret) Jeg prøvde å trykke på bilde og skrift men kom bare til en ny side med bilde på Les teksten ved siden av bildene. edit: Se her f.eks. På siden står det link til Etsy siden som selger oppskriften (Needle Noodles). Endret 4. Mars 2013 av Mari Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Ja? Da kommer jeg til en flicr side med bilde av bilde? Ikke noe oppskrift.. Mulig jeg er amøbe altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Ja? Da kommer jeg til en flicr side med bilde av bilde? Ikke noe oppskrift.. Mulig jeg er amøbe altså Hæh? Her er teksten ved siden av bildet: Crudites anyone? Crochet Vegie Tray pattern available via Etsy from NeedleNoodles Trykker du på "NeedleNoodles" så kommer du vel til Etsy siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jeg snakker om bildet av de afrikanske blomstene Edit, vi skrev visst de forrige innleggene samtidig, så da svarte jeg på ditt forrige-forrige innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jeg snakker om bildet av de afrikanske blomstene Jammen, det skrev du jo ikke! edit: Så vanskelig var det. http://www.ravelry.com/patterns/search#query=african%20flower&view=captioned_thumbs&craft=crochet&sort=best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jammen, det skrev du jo ikke! edit: Så vanskelig var det. http://www.ravelry.com/patterns/search#query=african%20flower&view=captioned_thumbs&craft=crochet&sort=best Tusen takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Det er da linket til oppskrifter på mange av de der? Artig at Nelson ulgene jeg heklet til soelvd og Maren var der! Liam digger den bamsen, i dag måtte han kose litt på den og så måtte mamma kose den, og sånn holdt han på i 10 min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Liam digger den bamsen, i dag måtte han kose litt på den og så måtte mamma kose den, og sånn holdt han på i 10 min Aww, Maren! Det ga meg et stort smil om munnen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts