Mirai Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Lue nummer to er ferdig! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Lue nummer to er ferdig! Går unna i svingene nå Kjempefin ble den !! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Lue nummer to er ferdig! Du imponerer meg alts塠Du har vel utviklet deg like fort p堥t par m宥der som jeg har p 嵠岠 Kjempefin lue Edit: Endelig ferdig med vottene! Veldig fornyd, syns de ble jevne. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Æsj måtte lage ny post for å få med bildet da Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Æsj måtte lage ny post for å få med bildet da Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 De ble MYE finere en mitt forsøk på selbuvotter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Jeg har laget omtrent alle julegavene i år, bare kjøpt to Veldig stolt av det. Nå kan jeg "slappe av" på håndarbeidsfronten og fant ut at fader heller, jeg skal lære å strikke. Driver med en lue, med mønster (må sikte høyt!!) Snart ferdig med vrangborden (for noe knot ) og gruer meg til å begynne å banne og sverte over mønsteret. Men lua er fin da, håper jeg klarer det! Hvit og brun med reinsdyrmønster <3 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 De ble MYE finere en mitt forsøk på selbuvotter Takk, sier du som strikker genser liksom Jeg har laget omtrent alle julegavene i år, bare kjøpt to Veldig stolt av det. Nå kan jeg "slappe av" på håndarbeidsfronten og fant ut at fader heller, jeg skal lære å strikke. Driver med en lue, med mønster (må sikte høyt!!) Snart ferdig med vrangborden (for noe knot ) og gruer meg til å begynne å banne og sverte over mønsteret. Men lua er fin da, håper jeg klarer det! Hvit og brun med reinsdyrmønster <3 Hvis det er den jeg tror fra drops, skal jeg strikke knestrømpene med det samme mønsteret etter jul til meg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Takk, sier du som strikker genser liksom Hvis det er den jeg tror fra drops, skal jeg strikke knestrømpene med det samme mønsteret etter jul til meg selv Vet ikke om den ligger på drops (link?) jeg har henten den fra den nyankommene boka mi, eventyrstrikk <3 *medlem av hobbyklubben* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Stegosaurus-lue! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Ååå, har du oppskrift på den, Mari? Den hadde nok sønnen til venninna mi (eller aller helst henne ) likt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Dessverre, den har jeg improvisert selv. Men det er jammen ikke vanskelig. Sånn lue trenger man ikke oppskrift til, men om du gjør så kan du søke på "earflap hat" på Rav og se hva du finner? Hanekammen er bare å hekle femkanter og trekanter. Jeg heklet med dobbel tråd, på altfor tynn nål og heklet to av hver som jeg igjen heklet sammen før jeg sydde de på. Ellers ser jeg for meg at den blir floppy. Så det ble totalt fire store femkanter, to små femkanter og to trekanter. Synes den ble dritkul! Håper julegavemottakeren er enig med meg i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Ja, jeg ser jo at den er enkel, men er så greit å vite str og sånn Men du ga meg jo noen tips der, så er sikkert noe jeg klarer på egenhånd Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Så morsom! Og garantert en hit blant barna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Vet ikke om den ligger på drops (link?) jeg har henten den fra den nyankommene boka mi, eventyrstrikk <3 *medlem av hobbyklubben* Denne ? Jeg skal strikke disse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Nei, neste gang:D Strikking er jo evig mye lettere enn helkling! Selv med mønster. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Totalt uenig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeenie Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Jeg har sydd samtlige julegaver til tantebarna i år spent på om de faller i smak altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Ehm, hvordan feller man i mønster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Jeg har sydd samtlige julegaver til tantebarna i år spent på om de faller i smak altså Bilder? Er imponert over de som klarer å sy pent. Ikke min sterke side, selv om jeg mistenker symaskinen for å ha halve skylden Ehm, hvordan feller man i mønster? Ehhh man følger det som står i mønsteret ? Kjempe mye til hjelp ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Står bare felle hver tredje:p men ikke hvordan man feller? Strikker man da tre og kaster den siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 En-to-felle (strikk to sammen) en-to-felle Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/lessons_knitting.php#7 Er dette et greit startprosjekt for sokker for en nybegynner? http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=134&d_id=36&lang=no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/lessons_knitting.php#7 Er dette et greit startprosjekt for sokker for en nybegynner? http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=134&d_id=36&lang=no Ja de så helt greie ut de Jeg jeg begynt på en lue igjen som jeg skal selge, selv om jeg egentlig ikke har tid (skamme seg!!). MÅ få ferdig ett teppe til Jul, men det er så kjeeeeedelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 Syr matros kjole på "jobben" jeg det går egentlig ganske bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2012 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Teserere" data-cid="1397810" data-time="1355834139"><p> En-to-felle (strikk to sammen) en-to-felle :)Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2</p></blockquote> Sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts