Maria Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 Noen her som skal til hellerudsletta nå til helgen? Skal dit med mamma og se på portisene Søndag! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 HVa skjer der da ? Mamma og pappa bor 5 min derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 skal dit søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 Da er det utstilling Michelle! Vi skal på søndag en tur...tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 Alle raser ??? WHAT ? SÅ GØY ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 Jaa! GLEDER MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 Klokkeslett a ??? Dit vil jeg og Kan man ta med hunder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 ja man kan vel det. bare pass på å ha vaksinasjoneskortet med deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 Skal vi møtes der på søndag Michelle? Vi skal se på chi og cc Men vet ikke når...noen her som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 4. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2005 hvet dere om noe sted det står om utsillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Ja det kunne vi jo sikkert Si ifra om noen vet når hva er da :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Søndag skal chinese crested møte kl. 1100 i ring 12 og chihuahua langhåret skal møte kl 1000 i ring 3 og korthåret i samme ring kl 1030. Chihuahua valper skal møte i ring 2 kl 1130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 THANK YOU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigrid Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Så bra! Da er vi der sånn 10 en gang! Må få med meg chi og cc!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 :D::D:D Håper ikke vi skal skrive på hovedoppgaven før det imorgen, jeg vil så gjerne se alle småingene :D:D sier ifra til deg Sigrid, hvis vi skal dit, møtes vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Heisann! Hvet dere noe om det skal være Boston terriere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 I morgen (søndag) skal boston terrier møte kl 0900 i ring 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 I morgen (søndag) skal boston terrier møte kl 0900 i ring 10 Hvor finner du ut alt dette Gina?? :oops: Jeg måtte ringe jeg! :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Er meldt på, så jeg har fått oversikt over alle ringene og klokkeslettene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Hei! Hva koster det å komme inn a? Må vel nesten ta en hellerud dag i morgen jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Parkeringsavgift: 30 kr Entre voksen: 40 kr Entre barn: 10 kr Entre familie: 80 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 MEEEN! Uææ! Når er Portugisisk vannhund!?! :? Glemte hva hun i telefonen sa.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2005 Portogisisk vannhund skal møte kl 1130 i ring 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 6. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 Jeg må jobbe med hovedoppgaven min Skal møte de andre kl 10 på skolen og jobbe i hele dag - TYPISK !!! Håper dere andre får det gøy! Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 6. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2005 SUKKK! Kom meg ikke oppover jeg heller.. Ble jeg lei meg! men det er vel flere som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar