Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vurderer å selge noen håndlagde utstillingsliner på en messe i november! Forslag til pris? Materialer koster ca. 100-150 kr pr. bånd. :icon_redface:

post-11380-0-50951000-1347228864_thumb.jpost-11380-0-12240700-1347228872_thumb.j

Skrevet

Fantastisk fint! :D

Rundt 250,- kanskje? Du må jo ha litt fortjeneste på det, i tillegg til at det sikkert tar litt tid å lage dei :)

Skrevet

Vanlige butikker (detaljhandelen) har ofte kalkyler på 3,5. Så du kan fint ta 300-350 kroner for de båndene. Det ligger jo arbeid bak også!

Skrevet

Jeg bruker ca. 1 time på et bånd. Lærbåndet koster 45 kr meteren (bruker flettet lærbånd for at det skal være ekstra strekt), og jeg bruker ca. 1,5 m per bånd med løkker osv. Perlene per bånd koster alt fra 50-100 kr per bånd (noen perler er dyrere enn andre). Regnet på det nå og kostnadene per bånd er 130-180 kr. Er ikke alt fra 300-350 kr er grei pris da? :icon_redface:

Skrevet

Kommer an på hva folk er villig til å betale, rett og slett. Jeg bestilte meg nylig håndlaget skinnline med asse bling, og fikk den akkurat som jeg ville ha den - 240,- inkl frakt. Som et sammenligningsgrunnlag. Xtravagant sine er vel ganske mye dyrere, og de selger jo de også. Sjekk litt rundt på nett hva andre tar, og bestem deg når du har sjekket markedet.

Skrevet

Jess, helt klart avhengig av hva folk gidder å betale :thumbsup: derfor jeg tenkte det var greit å høre her inne! Det eneste jeg ser forskjell på er lærbåndet som blir brukt. Er det som gjør båndene mine litt dyrere å lage. Kunne brukt skinntråd til 15 kr m, men det har jeg ikke gjort gitt :icon_redface: Så da er spørsmålet hva folk er villig til å betale for slike? Tar jeg 200 kr for båndene, så tjener jeg 20-70 kr på de :rolleyes2: Men takk for svar og tips! :D :D

Skrevet

Så fine bånd :) Greit med rundt 300 for de, det er jo både kunst og kvalitet.

Men er det en sånn felles butikk nettside? Rota meg helt bort der jeg, og da fant jeg ikke tilbake til deg igjen?

Skrevet

Epla.no er et nettsted hvor man kan åpne sin egen butikk. Er et drøss av forskjellige butikker der, hvor folk selger sitt håndarbeid osv. :thumbsup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...