Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar 13-14 oktober 2012


Recommended Posts

Skrevet

Jeg bor ca 50 minutter unna , og har to ledige soverom dersom noen vil spare seg for hotellutgifter e.l. :-)

Hadde vært KNALL! men jeg toger jo over.. er det stress å komme seg til deg med tog? :P

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg skal

Jeg og Bøllefrøken her inne kommer, og vi skal stille søstrene sisters mot hverandre i samme klasse! 36 eurasiere påmeldt!

Herregud så sliten jeg er! Men det ble en super dag med bekjente og venner selv om jeget fikk skravlet mindre enn det jeg hadde håpet på, beina og føttene mine kjenner godt at jeg har løpt mye på beto

Skrevet

Da er vi på vei! Dro rett etter jobb, og er omtrent halvveis nå, med 4 timer igjen. Pim er også på plass :) fint vær, og rolige tilfredse hunder. Skal være på plass for å hjelpe deg om nødvendig i morgen, Jeanett ;) kommer rett før 0900 tipper jeg.

Skrevet

Da er vi på vei! Dro rett etter jobb, og er omtrent halvveis nå, med 4 timer igjen. Pim er også på plass :) fint vær, og rolige tilfredse hunder. Skal være på plass for å hjelpe deg om nødvendig i morgen, Jeanett ;) kommer rett før 0900 tipper jeg.

Dere beregner god tid skjønner jeg :lol:

Skrevet

Da er vi på vei! Dro rett etter jobb, og er omtrent halvveis nå, med 4 timer igjen. Pim er også på plass :) fint vær, og rolige tilfredse hunder. Skal være på plass for å hjelpe deg om nødvendig i morgen, Jeanett ;) kommer rett før 0900 tipper jeg.

Jeg håper ikke du er på vei til NKK Hamar *flir*

  • Like 1
Skrevet

Da er vi på vei! Dro rett etter jobb, og er omtrent halvveis nå, med 4 timer igjen. Pim er også på plass :) fint vær, og rolige tilfredse hunder. Skal være på plass for å hjelpe deg om nødvendig i morgen, Jeanett ;) kommer rett før 0900 tipper jeg.

Altså - jeg vurderte å stoppe ved Vikingskipet og bare campe der i noen uker da jeg kjørte oppover på onsdag, men jeg gjorde det ikke :P:lol:

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Skrevet

Lego er påmeldt i juniorklasse. Første gang på storutstilling og han tar turen sammen med oppdretteren sin. Jeg sitter hjemme ;)

Du da!

Men da skal jeg jammen meg sniktitte på lego altså :D

Skrevet

Du da!

Men da skal jeg jammen meg sniktitte på lego altså :D

Ja, det synes jeg du skal gjøre :) Og så kan du legge han ut på instagram eller fb så jeg også får en titt ;)

Skrevet

Ja, det synes jeg du skal gjøre :) Og så kan du legge han ut på instagram eller fb så jeg også får en titt ;)

Jeg kan sende live :lol:

Stiller han lørdag eller søndag? Han er sikkert enkel å kjenne igjen, siden han nok er den kjekkeste springergutten av dem alle, og har så fine tegninger i ansiktet :D

  • Like 1
Skrevet

Æsj, kjedelig Benedicte. Selvom høsttur også høres flott ut :) Hadde gledet meg til å se Pim innendørs- tror hun gjør det bedre da (og hun gjorde det jo flott utendørs også, selv skjelvende på tre bein... ha ha)

Skrevet

Æsj, kjedelig Benedicte. Selvom høsttur også høres flott ut :) Hadde gledet meg til å se Pim innendørs- tror hun gjør det bedre da (og hun gjorde det jo flott utendørs også, selv skjelvende på tre bein... ha ha)

Hadde hun ikke den lekre strekken innendørs? :lol:

  • Like 1
Skrevet

Jeg kan sende live :lol:

Stiller han lørdag eller søndag? Han er sikkert enkel å kjenne igjen, siden han nok er den kjekkeste springergutten av dem alle, og har så fine tegninger i ansiktet :D

Gruppe 8 går på søndag :) Og selvsagt er han den vakreste av dem alle, men det er jo ikke sikkert dommeren ser akkurat det samme som oss ;)

Skrevet

Æsj, kjedelig Benedicte. Selvom høsttur også høres flott ut :) Hadde gledet meg til å se Pim innendørs- tror hun gjør det bedre da (og hun gjorde det jo flott utendørs også, selv skjelvende på tre bein... ha ha)

*Flir* Får ta det igjen på Leto :) Pim er ikke kjempefan av uteutstillinger på høsten, nei :lol: :lol:

Hadde hun ikke den lekre strekken innendørs? :lol:

:lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...