Papillon Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Hei! Skal hente noen kaninslakt hos Ole Endresen imorgen. Er det noen fra Vestfold området som også skal ha, så kan jeg ta med imot bensinpenger. Det er snakk om hele slakt. Jeg kan flå dyret og sortere innmaten hvis ønskelig, mot litt ekstra pæng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Dumt det var i Vestfold da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Kanin er digg hundemat (og menneskemat)! Slakter tidvis selv og det går for det meste til hundene. Jeg gir dem hele eller så parterer jeg i to eller fire. Gir dem også en del av innmaten, kan virkelig anbefales. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Dumt det var i Vestfold da! Det var dumt ja Kanin er digg hundemat (og menneskemat)! Slakter tidvis selv og det går for det meste til hundene. Jeg gir dem hele eller så parterer jeg i to eller fire. Gir dem også en del av innmaten, kan virkelig anbefales. Yummy Ja, kaninmat er godt selv også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Æsj kjipt at det er i Vestfold da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Æsj kjipt at det er i Vestfold da.. Hvor bor du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Bor litt utenfor Drammen ca 10 min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Bor litt utenfor Drammen ca 10 min Ah, okei. Nedenfor? Bor i nordre vestfold selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Altså,jeg synes godt du kan svippe en kjapp tur innom Sandnes 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Det høres godt ut. Men hvor mye koster det og hvor langt fra BØ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Det høres godt ut. Men hvor mye koster det og hvor langt fra BØ 40 kr kg. Er nok et godt stykke fra Bø til meg, 2 timer sier google maps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Ah, okei. Nedenfor? Bor i nordre vestfold selv Nei ovenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Nei ovenfor Ah, okei. Da blir det jo litt værre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Nå skal jeg komme med tidenes teiteste spørsmål. Ikke skyt meg. Hvor er vestfold? Det er Tønsberg og sånt, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Kovu har også lyst på kanin. :/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Nå skal jeg komme med tidenes teiteste spørsmål. Ikke skyt meg. Hvor er vestfold? Det er Tønsberg og sånt, er det ikke? Det var teit spørsmål ja, men det er tønsberg og sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Nå skal jeg komme med tidenes teiteste spørsmål. Ikke skyt meg. Hvor er vestfold? Det er Tønsberg og sånt, er det ikke? http://www.justfuckinggoogleit.com/ Ja, det er der med Tønsberg og sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Vi vil ha! (Dvs jeg og Kine). For ca en tohundrelapp? Bare si ifra når og hvor i Hortensområdet, for eksempel på bakkenteigen der vi var å kjøpte hestekjøtt av deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Vi vil ha! (Dvs jeg og Kine). For ca en tohundrelapp? Bare si ifra når og hvor i Hortensområdet, for eksempel på bakkenteigen der vi var å kjøpte hestekjøtt av deg. Den er grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Kovu har også lyst på kanin. :/ Det der må vi klare å gjøre noe med. Valpen vil også gnafse harepus, og jeg vil ha skinn! Var i Trøgstad og fylte fryseren i går, så har ikke så god plass til mer slakt akkurat nå, men en senere delegasjon burde la seg gjøre, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jegvil ha, jeg vil ha, jeg vil HAAAAAAAAAAAA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jegvil ha, jeg vil ha, jeg vil HAAAAAAAAAAAA! Send meg mld 91392963 om du vil ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Æsj! Hvorfor ser jeg denne nå da! Pelsen ville sikkert hatt litt kaninslakt! Tlf nr der ja.-. Godt jeg følger med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Stella Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Det er høysesong for kaninslakt utover høsten nå, så kaninslakt burde ikke være så vrient å få tak i. Alle utstillingsoppdrettere driver nå og sorterer ut de ungdyra de ikke skal spare for utstillingene (LUU hovedsaklig), og vil også ta siste sortering rett etter denne (første helgen i november). Er selv kaninoppdretter, men har bare dvergkaniner enn så lenge, og med to hunder som råfôres har alt kjøtt gått rett i dem hittil i år, og det ser ut som at jeg ikke får noe til overs videre utover heller. Til neste år blir det kjøttkaniner også, så da vil det bli anderledes. Jeg bor i Hedmark (Våler) og det er en del oppdrettere spredt utover på Østlandet (ja, Vestlandet og Sørlandet også, men der har jeg ikke like mye kontroll ), så burde ikke være så vrient å få tak i kaniner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Åååh vet om noen som ville hatt her. Hmm, kanskje begynne med kaninoppdrett selv? Er det fryktelig kynisk å ha kaninoppdrett for å gi kaninene til bikkjene? Bor helt nord i hedmark om noen vet om noen oppdrettere som slakter i området her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts