Taz Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Selger trimmebordet mitt da jeg ikke bruker det lenger, og det har ikke blitt brukt siden jeg hadde Emma. Og selv da ikke så veldig ofte. Trimmebordet har hjul og er i veldig god stand. Målene er: 85 cm lengde, 60 cm bredde og 84-85 i høyde. Selges for 1000 kr + evt frakt Det har blitt brukt til en stor Bouvier des Flandres tispe. Blåseren blir heller ikke brukt lenger, den er altfor kraftig til å kunne brukes på lille Kiwi. Den er omtrent aldri brukt, da Emma syns den var skummel. (Hun syns mange ting var skumle) Kjøpt hos hund-1. http://hunden.mamutw...rker/2200AM-240 Kjøpt for 3900 kr, selges for 2900 kr. + evt frakt Disse munnstykkene til blåseren følger med Da jeg fikk Kiwi kjøpte jeg en fabric pen, som jeg ikke trenger lenger. Så denne selges også, til 200 kr + frakt. Og til sist, tegnebrettet mitt, Wacom Intuos4 small, da tegneferdighetene mine er ikke-eksisterende. Dette er kjøpt på impuls, uten å tenke på at man kanskje burde kunne tegne for å ha bruk for ett tegnebrett. Så dette har kanskje blitt brukt 3-4 ganger totalt, alt av orginalt tilbehør medfølger. Her om dagen klarte jeg å rive litt i esken som følger med, men det er uten betydning, det er den ytterste esken bare. Pris 1400 kr + evt frakt. Og hvordan esken revnet
Guest Jonna Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Hva er målene på den fabric pen greien?
Taz Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2012 Dobbelposter i min egen tråd. Det stod 112 x 112 x 48 cm, den er ikke store greiene, men den største de hadde.
Synnikken Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Jeg vil ha fabric pen om ikke Jeanette skal ha!
Guest Jonna Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Dobbelposter i min egen tråd. Det stod 112 x 112 x 48 cm, den er ikke store greiene, men den største de hadde. Jeg vil ha fabric pen om ikke Jeanette skal ha! Litt for liten til meg Go 4 it!
Recommended Posts