Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK utstillingene

WheatenMali

Recommended Posts

Skal dra avgårde på NKK Trondheim hvertfall. Mest sannsynlig stiller jeg også, bare for moro skyld.

Ellers så må jeg se det an litt. Skal uansett ikke stille noe mer, men kan hende jeg får dratt på NKK Hamar. Pleier det ikke å være NKK-utstilling i Østfold også? Eller er det jeg som blander sammen det med noe annet? Fant ikke noe om det på nkk.no nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK trondheim :D Men siden det er nokså sent på året, og vi har flere utstillinger før det, så må jeg se an hvordan han gjør det på de utstillingene, før jeg hopper ut i en NKK utstilling.¨

skal muligens til hamar, enten for å stille ( om han gjør det bra..) eller bare for å være der. Det er en utstilling jeg bare MÅ oppleve altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke stille før om ett år igjen, så tror ikke jeg skal på noen (med mindre jeg er kommet i kl 1 lp, noe som er lite trolig).

Men jeg skal hvertfall på første NKK her i nærheten tror jeg, og på NKK Hamar, og da skal jeg (forhåpentligvis) stille Lunah. Og handle da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dra avgårde på NKK Trondheim hvertfall. Mest sannsynlig stiller jeg også, bare for moro skyld.

Ellers så må jeg se det an litt. Skal uansett ikke stille noe mer, men kan hende jeg får dratt på NKK Hamar. Pleier det ikke å være NKK-utstilling i Østfold også? Eller er det jeg som blander sammen det med noe annet? Fant ikke noe om det på nkk.no nemlig.

Hva med NKK Bjerke (oslo) og NKK Fredrikstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med NKK Bjerke (oslo) og NKK Fredrikstad?

Når er det NKK-utstilling i Fredrikstad da? Så ikke noe om den på nkk.no, men skal ta en titt til. Om det er på sommern mens jeg er på Hvaler tar jeg nok turen innover. Muligens også NKK Bjerke, om jeg får det til. Men heller NKK Hamar enn NKK Bjerke. Tror jeg.

Edit: Det står en NKK-utstilling hvor det bare står "Østlandet" - mulig det er den i Fredrikstad. Ellers så har retrieverklubben utstilling i Moss i slutten av juli, kanskje litt i seineste laget, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muuuligens alle. Må se om jeg har råd til alle langt oppi Nord når den tid kommer;-)

Du da?

Skal på:

NKK BØ

NKK Bergen(bo hos Benedicte :D )

NKK Kr.sand (jeg og Benedicte skal bo i Baneheia)

NKK Drammen

Muligens NKK Trondheim

NKK fr.stad

NKK Hamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det NKK-utstilling i Fredrikstad da? Så ikke noe om den på nkk.no, men skal ta en titt til. Om det er på sommern mens jeg er på Hvaler tar jeg nok turen innover. Muligens også NKK Bjerke, om jeg får det til. Men heller NKK Hamar enn NKK Bjerke. Tror jeg.

Edit: Det står en NKK-utstilling hvor det bare står "Østlandet" - mulig det er den i Fredrikstad. Ellers så har retrieverklubben utstilling i Moss i slutten av juli, kanskje litt i seineste laget, men vi får se.

er det kanskje den de kaller NKK østlandet?

edit: ja, vil tro det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal HELT sikkert på:

NKK Bø

NKK Drammen

NKK Oslo

(NKK Hamar)

Jeg skal HELT sikker IKKE på:

NKK Trondheim (bortreist :D )

Ellers vet jeg ikke. Har siste år på videregående, og må konse på skolen. Etter sommeren, har jeg INGEN anelse. Har begynt å tenke på å begynne på skole i Tronheim, og da er jeg jo LANGT unna alt... :) Men som sagt får se... ikke sikkert om jeg kommer inn en gang :wink:

Lykke til allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...