Xantos Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Hei, jeg har lenge hatt bruker på forumet, men ikke før nå har jeg tustet med tanken om å faktisk skrive litt også ;-p Jeg kaller meg altså "Xantos" her på forumet, noe som i og for seg egentlig er navnet på pelsen. Xantos (hunden) er av rasen kooikerhund og passerte 3 år i begynnelsen av juli måned. Med ham trener jeg lydighet på konkurransebasis, men har også prøvd ut feltsøk, rundering og agility. Veldig artig :-) Hverdagen vår går for det meste i trening og tur (+ skole for min del) - noe som vi helt klart trives med. Vi har også en treningsblogg hvor vi prøver å oppdatere trutt og stadig for de som måtte være interesserte: http://hundiaksjon.wordpress.com 1 Siter
*Marianne* Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Velkommen hit:) Hilsen Marianne og Linux Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Så hyggelig å se dere her! Hilsen tanta til Marvin (hun rødhåra venninna til Marianne). 1 Siter
Guest LXT Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Velkommen hit, hyggelig å se deg her Siter
Mirai Skrevet 7. September 2012 Rapporter Skrevet 7. September 2012 Fint bilde, og velkommen . Vi digger bilder her. Vurderte selv kooiker for et par år siden! Siter
Teserere Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Velkommen Fin blogg! Og litt misunnelig på Per-kurs Siter
Recommended Posts