Irenen Skrevet 1. September 2012 Rapporter Skrevet 1. September 2012 Jeg er egentlig i Danmark om dagen (siste forløp av veterinærsygeplejerske-utdannelsen), men denne helga er jeg hjemme for første gang på fire uker 00:00: Hadde ikke noe spesielt å ta bilde av, så ble et bilde av vovsene. 01:00: Jeg drikker vin og ser gjennom bildene fra botanisk hage. 02:00: Det er sovetid. Taxi hinter om kos på magen, mens Luna har inntatt posisjon midt i senga. 10:00: Taxi vekker meg, og jeg har to firbente som krever kos på magen. 11:00: Vi er på “morgentur” i skogen, og går en timestid. 12:00: Hundene får frokost (de vil nemlig ikke ha mat altfor tidlig). Det er litt mer spennende å spise tørrfòr når det blir strødd utover gulvet. 13:00: Jeg skal lage meg brødskive med brunost, og klarer å høvle min egen finger. 14:00: Vi er utenfor alphadog, fordi vi skal prøve “orijen” etter mye god omtale. Fôr produsert på dyrevennelig vis liker vi :-) 15:00: Venter på bussen fordi det er bajs å kjøre bil og parkere i byen. 16:00: Dagens innkjøp; orijen hundefòr til Taxi, litt godis, samt halsbånd og kobbel til valpen som kommer i hus om noen uker. 17:00: Jeg drikker iskald cola. 18:00: Pakker sekken for middag i skogen. 19:00: På tur i skogen. 20:00: Fortsatt i skogen. Jeg koser på Luna, vi drikker vin og lager pølser, Taxi samler pinner. 21:00: Etter å ha spist pølser så lager vi kaffe. Luna synes det er fint å ligge på sekken og Taxi poserer litt for kamera. 22:00: Kosestund Det var dagen min 10 Siter
Synnikken Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Helt herlig! Ser ut som en fantastisk deilig dag Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Ohhh, hundeting shopping OG skogstur! Det så jo ut som en flott dag det! Flotte hunder 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Helt strålende dag! Gleder meg stort til den lille nederlenderen blir med også. Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Mmmm, ingenting er som middag i skogen! Driver disse gråskyene jeg ser over, tror jeg at det må bli tilsvarende på oss i dag. Jeg og har noe vin stående, som bør drikkes - i skogen. 1 Siter
Irenen Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2012 Helt herlig! Ser ut som en fantastisk deilig dag Jaa, var det! Ohhh, hundeting shopping OG skogstur! Det så jo ut som en flott dag det! Flotte hunder Mhm, da skal man ikke klage Helt strålende dag! Gleder meg stort til den lille nederlenderen blir med også. Gleder meg stort jeg også - tror den lille nederlenderen vil trives i gjengen Mmmm, ingenting er som middag i skogen! Driver disse gråskyene jeg ser over, tror jeg at det må bli tilsvarende på oss i dag. Jeg og har noe vin stående, som bør drikkes - i skogen. Høres ut som en plan Jeg skal fly tilbake til Danmark idag, så istedet for middag i skogen blir det straks vafler her. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 2. September 2012 Rapporter Skrevet 2. September 2012 Det så ut som en kjempefin dag! Ga meg inspirasjon til å ta med kjæresten og hundene bort til en veldig fin gapaphuk og bålplass ikke så langt herfra en kveld 1 Siter
Recommended Posts