Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotointeresserte

Linda=D
 Share

Recommended Posts

Første skoledag fikk vi "bli kjent oppgave" som gikk ut på å bygge en doning. Det var forskjellige kriterier de skulle dømme ut i fra og en av dem var at det skulle gjenspeile klassen. Vi satte i gang og enhver fotograf trenger jo ett kamera. Det blir ikke mere "oss" enn det.

Vi fikk fra onsdag ettermiddag og frem til fredag kl 11 å jobbe på.

Her er resultatet.

dsc8887.jpg?w=1024dsc8770.jpg?w=1024Det er en evig kamp om hva som er best av Canon og Nikon så da måtte vi slå det sammen

dsc8773.jpg?w=1024Fotografer på rekke og rad

dsc8792.jpg?w=1024Alt var tillat så da lagde ei i klassen minnekortsjokolader som vi delte ut til dommerene

dsc8802.jpg?w=10241. etappe vel gjennomført og en godt fornøyd sjåfør

dsc8876.jpg?w=10242. etappe og på vei mot mål

Vi hadde også laget en skriver som vi puttet det store minnekortet oppi og "printet ut bilder" som vi kastet rundt. Til slutt dro vi ut seiersbildet som vi tok på torsdag av hele klassen hvor vi snek til oss pokalen og tok vinnerbilde. "problemet" er at vi kom på 4. plass;-)

dsc8840.jpg?w=1024På pitstoppen var det promilletest av sjåførene. Vi andre sto som spørsmålstegn og lurte på hvofor de gjorde seg til å bomma. etterpå fikk vi vite det var promillebriller

dsc8841.jpg?w=1024dsc8822.jpg?w=1024Mediedesign vannt og på pitstop kom "sheiken" som hadde sponset bilen og de tok en dans.dsc8843.jpg?w=1024Publikum er klare for 2. etappe

dsc8848.jpg?w=1024Disse kræsjet på 1. etappe, men klarte akkuratt svingen på etappe nr 2

dsc8849.jpg?w=1024

Stor variasjon på doningenedsc8852-2.jpg?w=1024dsc8864.jpg?w=1024dsc8857.jpg?w=1024dsc8870.jpg?w=1024Doningen som vannt

Jeg filmet alle som kjørte 1. etappe, men legger bare ut foto sin tur og ett klipp av pitstopen til lyd

Tønsberg blad har skrevet om dagen vår i går:

http://tb.no/nyheter/blodig-alvor-i-kreative-doninger-1.7516395

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har hentet flere valper gjennom årene og har aldri tenkt over at det er noe problem at tisper i huset har løpetid.  Tror det går fint med både tispe og valp.
    • Ja han har teppe fra dem. Han koser seg fint i buret sitt på dagtid.  hittil må vi ut med ham rundt kl 02 og igjen kl 05.30 når han våkner på morningen. Han blir tatt ut for å tisse og legger seg raskt tilbake i buret. Men går 3-5 minutter så kommer han tuslende over på madrassen. Vi får prøve å legge oss utenfor å se hvordan det går. Bare håpe. Vi ikke vekker han for mye da når vi flytter madrassen vi skal sove på.
    • Har han en teppebit fra oppdretter, og et teppe/pledd å krype inn i? Ja, det blir nok tygget i stykker, men er greit om han har et lunt sted å lage seg et "rede". Husk at han antageligvis er vant til å sove i en varm haug av valper. Utviklingen går fort i denne alderen, og jeg ville gitt ham noen netter til med selskap i valpebingen.  Går dere ut med ham om natten? En mulighet er å ta ham med ut når han våkner, la ham tisse, og så gå inn igjen og legge ham i valpebingen og dere utenfor.
    • Går nok bra. Følg med på formen, men jeg ville ikke bekymret meg så lenge allmentilstanden er ok.
    • Hei!  Hadde kokt torsk til hundebassen min ca klokken 12 i dag, rett før jeg skulle reise på jobb… da var han ikke sulten og spiste det ikke. Leverte han til pass, dro på jobb og hadde helt glemt at der var fisk i skåla når jeg slapp han inn døra hjemme… han sprang selvfølgelig rett til skåla og innhalerte fisken, som da har stått ute i snart ni timer😫😫 Han viser ingen tegn på forgiftning foreløpig, men det er jo bare ca en time siden han spiste den også..  Er dette veldig farlig? Kan jeg avvente, eller må jeg ringe vetrinærvakta så han får brekningsmiddel??    Liten yorkie, 2 år 
  • Opprett ny...