Guest LXT Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Noen har mistet dekselet til linsa si, og noen har funnet det i hagen vår og partert det. Er det noen som har et deksel til overs som de kan avse? Hvis ikke så skal jeg få kjøpt et altså, etterhvert. Jeg hadde to, og nå ingen Siter
Zitka Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Jeg har et, men det er muligens i feil by :-P Sent from my GT-I9100 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Jeg har et, men det er muligens i feil by :-P Så supert! Vi bor på landet, ja, men det går post hit om du gidder å sende. Tipper Marianne mer enn gjerne setter over 12 kr i porto. Siter
Renate A Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Kjøp mange på E-bay, det har jeg gjort og der er det super billig, da har jeg alltid noen liggende hvis jeg mister noen Siter
Siri Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Husk det kan være forskjell på størrelsen på disse dekslene da . Sjekk diameteren på det dekselet du skal ha (*hoster og bare nevner i en liten bisetning at jeg snakker av erfaring...*). 1 Siter
Renate A Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Husk det kan være forskjell på størrelsen på disse dekslene da . Sjekk diameteren på det dekselet du skal ha (*hoster og bare nevner i en liten bisetning at jeg snakker av erfaring...*). Ha ha...det oppdaget jeg også da jeg skulle inn i e-bay jungelen*rødme*, men der inne er mange av selgerene snille og forteller i teksten hvilke objektiver dekselet passet til, det gjorde det mye lettere Siter
Guest LXT Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Ah, takk for svar! Jeg har et Canon 500D kamera. Jeg har et, men det er muligens i feil by :-P Sent from my GT-I9100 Oh det hadde vært supert altså! Sender deg PM jeg Og ja, jeg skal kjøpe meg en hel haug neste gang jeg kommer meg i butikken. Kjenner at det blir lite butikkflying etter at vi har flyttet hit.. Siter
Guest LXT Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 (endret) *dobbeltpost pga teit nett* Endret 30. August 2012 av LXT Siter
Siri Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Jeg har et Canon 500D kamera. Det er ikke kameraet det kommer an på, men hvilket objektiv du skal ha det til . Men som RenateA sier, så kan det hende det står hvilket objektiver dekslene passer til (se der det står en Ø på objektivet - det viser hvilken radius du må ha ). Siter
Guest LXT Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Det er ikke kameraet det kommer an på, men hvilket objektiv du skal ha det til . Men som RenateA sier, så kan det hende det står hvilket objektiver dekslene passer til (se der det står en Ø på objektivet - det viser hvilken radius du må ha ). Haha jeg glemte å skrive det. Det er standard objektiv som fulgte med kameraet 18-55 Siter
Zitka Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Send meg pm du, så skal jeg få sent det ;-) Siter
simira Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 dealextreme.com Kan ta et par uker, men koster ikke så mye ihvertfall. (husk tollgrensa! ) Siter
Recommended Posts