Gå til innhold
Hundesonen.no

Uvi?


Kaja
 Share

Recommended Posts

Min snart to år gamle grande har begynt å tisse inne, mye! Etter å ha vært alene en arbeidsdag har hun risset inne og tissa på seg på vei ut. Hun har tisset mer og drukket mer i det siste.

Toppet seg i natt hvor hun tisset i senga si mens hun sov pluss på gulvet.

Andre nye ting er at hun klør seg på magen med munnen ofte og ser seg bakover, akkurat som en hest med kollik. Hun vasker seg også en del på tissen.

Vi har dyrlegetime kl 17 idag, men så må man liksom spørre på sonen også.

Dyrlegen sa ikke noe om urinprøve, men jeg regner med at jeg bør ta med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok urinprøve rett før vi gikk inn, den viste ingenting annet enn at PHen ikke var sur? Den var alkalisk. Så hun skal få kjerringrokk.

Han tok blodprøve, blodsukker var helt fint, tempratur var helt fint, tissen så helt fin ut og hun hadde ikke vondt noe sted han klemte.

Han tror at fordi hun snart skal ha løpetid så tisser hun mer (det er vanlig), men at hun har blitt mer tørst pga en aldri så liten hormonforstyrrelse og drikker mer enn hun trenger. Så hun skal på "vanndiett" og se om det hjelper. Han hadde ingen tro på livmorbetennelse. Går ikke dette over i løpet av kort tid så skal hun ha mer omfattende prøver.

Han er en godt likt vetrinær her som alle anbefaler, så jeg får vel bare stole på han, holde henne på "diett" og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusern sliter med det samme, og får samme symptomer - da kjører jeg på med cipralex (samme funksjon som askorbinsyre) i en periode så gir hun seg. Går det lenge så får hun infeksjon og blod i urinen, men slår aldri ut på uvi - blir mer vaginitt - tror jeg? Og Snusern har nettopp tatt ultralyd av urinblære og ble fulgt opp med blodprøve - så tipper det "bare" er phen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...