Gå til innhold
Hundesonen.no

Appel og iTunes


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg har tidligere hatt iPod og benyttet iTunes til musikk og filmer. For en år siden fikk jeg iPhone gjennom jobben. Lastet ned noe musikk til den ellers brukes den lite via iTunes

Men i dag har jeg kjøpt iPad :)

Og da lurer jeg på følgende:

1) Jeg vil gjerne ha de samme appene på iPaden som jeg har på iPhonen. Kan det enkelt gjøres via iTunes eller må jeg laste/kjøpe de på nytt?

2) Noen som kan forklare hva iCloud er? Jeg er alltid litt skeptisk til sånne sammenkoblings saker

*edit*

3) Når det gjelder filmer, kan man sortere/lage mapper på de? Rippet en del dvd'er og skulle gjerne hatt de delt opp, sånn at jeg finner igjen hvilken sesong etc de tilhører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kobler ipaden mot samme itunes konto kan du enkelt legge inn dem samme appene uten ekstra kostnad, er bare og gå inn på din konto, og dine kjøp og hente programvaren gjennom itunes.

Icloud er egenlig noe av det samme, eit rent synkroniserings verktøy. Veldig genialt egentlig dersom man har endel appel produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...